برترین عبادت در اعتکاف رمضانیه تأمل و اندیشیدن است

دهقانی اشکذری در جمع دانش آموزان معتکف:

برترین عبادت در اعتکاف رمضانیه تأمل و اندیشیدن است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد عنوان کرد: تفکر در اینکه من چه کسی هستم، چرا آفریده شده ام و چه هدفی از خلقت من بوده، بهترین عمل عبادی است که باید در اعتکاف انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در جمع صمیمی دانشجویان معتکف مدرسه معارف سعادت دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: اعتکاف از مستحبات است و اینکه انسان چند روزی درس، تحصیل، بازی و سرگرمی را تعطیل کند و در مسجد میهمان خدا شود برای فکر نکردن به دنیا است.

وی اضافه کرد: ما در دنیا با یکسری از کار های روزمره مواجه هستیم و این کار ها ممکن است ما را از حقیقت آخرت غافل کند و موجب شود انسان به آخرت خود کمتر بیندیشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بر لزوم تعالی بخشی تراز های معرفتی و استمداد جستن از شهدا تأکید کرد و ادامه داد: اگر می خواهید در پیشرفت جامعه تاثیرگذار باشید، باید با تأسی از شهیدان، روحیه ایثار و شهادت را در خود تقویت کنید.

دهقانی اشکذری متذکر شد: عزت، اقتدار و پیشرفت های امروز نظام اسلامی مرهون خون شهداست و در سایه همین روحیه شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم حاصل شده است.

دهقانی اشکذری رییس، المدرسی معاون مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و امیری مدیر مدرسه معارفه سعادت در گفتگوی صمیمی با معتکفین دانش آموزی به سوالات آنان پاسخ دادند.

برترین عبادت در اعتکاف رمضانیه تأمل و اندیشیدن است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برترین عبادت در اعتکاف رمضانیه تأمل و اندیشیدن است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برترین عبادت در اعتکاف رمضانیه تأمل و اندیشیدن است"، کلیک کنید.