بازاریابی
-
کتاب
خلاصه کتاب استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کننده – نکات کلیدی
خلاصه کتاب استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کننده ( نویسنده جی. پل پیتر، جری سی. اولسون ) کتاب «استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کننده» اثر جی. پل پیتر و جری سی. اولسون، یک منبع کلیدی برای درک عمیق چگونگی تأثیر…
-
بین الملل
«رویداد صدرا» بازطراحی جدیدی از بازاریابی ارتباط دانشگاه و صنعت است
رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: «رویداد صدرا» بازطراحی جدیدی از بازاریابی ارتباط دانشگاه و صنعت است، در این مدل دانشجویان به جای تحصیل و کارآموزی در کارگاه ها و آزمایشگاه های درون واحدی دروس…