کشف و ضبط ۴۵ قطعه سهره طلایی در شهرستان شهرکرد

کشف و ضبط ۴۵ قطعه سهره طلایی در شهرستان شهرکرد

به گزارش خبرگزاری آیت البرز استان چهارمحال وبختیاری، اصغر نوربخش رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شهرکرد افزود: فردی که اقدام به زنده گیری، خرید و فروش پرندگان وحشی از گونه سهره طلایی کرده بود، با پیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهرکرد و یگان حفاظت تحت پیگرد قضایی قرار  گرفت.

نوربخش افزود: از افراد خاطی ۴۵ قطعه پرنده از گونه سهره طلایی کشف و ضبط شد و تعهدی مبنی بر عدم فروش پرندگان وحشی گرفته شد.
 
وی با اشاره به اینکه پرندگان مذکور قابلیت بازگشت به طبیعت را دارا بودند گفت: طی برنامه ای این پرندگان در زیستگاه‌های خود رهاسازی خواهند شد.
 
نوربخش در پایان تصریح کرد: مطابق با ماده ۱۰ قانون شکار و صید مصوب ۱۳۴۶ و اصلاحات بعدی حمل، نگهداری و عرضه و فروش جانوران وحشی زنده یا کشته شده یا اجزا بدن آنها بدون کسب پروانه یا مجوز از سازمان حفاظت محیط‌زیست جرم محسوب می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف و ضبط ۴۵ قطعه سهره طلایی در شهرستان شهرکرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف و ضبط ۴۵ قطعه سهره طلایی در شهرستان شهرکرد"، کلیک کنید.