ثبت دو زلزله با بزرگای ۴ و ۴.۲ در نایبند استان خراسان جنوبی

ثبت دو زلزله با بزرگای ۴ و ۴.۲ در نایبند استان خراسان جنوبی

در هفته گذشته بجنورد استان خراسان شمالی با زلزله ۳.۵ لرزید، ضمن آنکه نایبند استان خراسان جنوبی نیز دو زلزله به بزرگای ۴ و ۴.۲ را تجربه کرد.

به گزارش آیت البرز، در هفته گذشته فوج لرزه‌های بجنورد استان خراسان شمالی ادامه داشت و زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۵ را تجربه کرد، همچنین در بهبهان استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ به ثبت رسید.

نایبند استان خراسان جنوبی نیز با زمینلرزه‌هایی به بزرگای ۴ و ۴.۲ لرزید.

جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۷ آیت البرز

در هویزه استان خوزستان زلزله ۲.۸، در اردکان استان فارس زلزله‌های ۲.۸ و ۲.۶ و در فیروزآباد اردبیل زلزله ۲.۹ رخ داد.

یکشنبه ۸ آیت البرز

در رابر استان کرمان زلزله ۲.۵، در خشت استان فارس زلزله ۲.۷ و در بالاده استان فارس زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

دوشنبه ۹ آیت البرز

در دوزه استان فارس زلزله ۲.۶ و در سنگان استان خراسان رضوی زلزله ۲.۵ گزارش شد.

بجنورد استان خراسان شمالی با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۵ در عمق ۹ کیلومتری لرزید و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۱۳ کیلومتری بجنورد، ۲۲ کیلومتری حصارگرمخان و ۳۶ کیلومتری اسفراین این استان بوده است.

سه‌شنبه ۱۰ آیت البرز

در بهبهان استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۹ کیلومتری رخ داد و رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۲۱ کیلومتری بهبهان و ۳۴ کیلومتری سردشت این استان و ۲۹ کیلومتری دهدشت استان کهگیلویه وبویر احمد بوده است.

چهارشنبه ۱۱ آیت البرز

نصرت آباد استان سیستان و بلوچستان زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۸ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۱۳ کیلومتری نصرت‌آباد، ۱۰۷ کیلومتری زاهدان و ۱۱۵ کیلومتری سرجنگل این استان گزارش شد.

در سیرچ استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۵ کیلومتری زمین رخ داد و رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۲۸ کیلومتری سیرچ، ۲۹ کیلومتری شهداد و ۳۵ کیلومتری کرمان بوده است.

پنج‌شنبه ۱۲ آیت البرز

نایبند استان خراسان جنوبی زمینلرزه ای به بزرگای ۴ در عمق ۸ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۱۳۸ کیلومتری نایبند و ۱۴۳ کیلومتری نهبدان این استان و ۱۴۴ کیلومتری شهداد استان کرمان گزارش شد.

در ساغند استان یزد زلزله ۲.۵، در بالاده استان فارس زلزله ۲.۷، در گتوند خوزستان زلزله ۲.۹ و در ریوش استان خراسان رضوی زلزله ۲.۶ رخ داد.

جمعه ۱۳ آیت البرز

در سامن استان همدان زلزله ۲.۵، در شهداد استان کرمان دو زلزله ۲.۵ و ۲.۷ و در سلطان آباد استان خراسان رضوی زلزله ۲.۸ رخ داد.

نایبند استان خراسان جنوبی با زلزله‌ای به بزرگای ۴.۲ در عمق ۸ کیلومتری زمین لرزید.

پایان خبر آیت البرز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت دو زلزله با بزرگای ۴ و ۴.۲ در نایبند استان خراسان جنوبی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت دو زلزله با بزرگای ۴ و ۴.۲ در نایبند استان خراسان جنوبی"، کلیک کنید.