پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه باند دوم محور اسلام‌آبادغرب _ پلدختر

پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه باند دوم محور اسلام‌آبادغرب _ پلدختر

رامین الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار آیت البرز کرمانشاه، با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسیر به طول ۵۷ کیلومتر در حوزه استان کرمانشاه از خروجی شهر اسلام‌آبادغرب به سمت پلدختر شروع شده و پس از عبور از شهر حمیل به انتهای حوزه استحفاظی استان کرمانشاه در گردنه شاهبداغ می‌رسد.

وی افزود: در ادامه مسیر پس از عبور از پل سیمره به شهر پلدختر متصل می‌شود و مسیر به ۲ قطعه اسلام آبادغرب  – حمیل به طول ۲۶ کیلومتر و حمیل – شاهبداغ به‌ طول ۲۷ کیلومتر تبدیل شده است.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: چهار کیلومتر از مسیر نیز از داخل شهر حمیل عبور می‌کند که طی سال‌های گذشته کل قطعه اسلام‌آبادغرب – حمیل به طول ۲۶ کیلومتر و ۲۰ کیلومتر از قطعه حمیل – شاهبداغ تکمیل شده است.

الماسی از تکمیل زیرگذرهای پنج‌گانه قطعه اول و سازه تمام زیر گذرها و رمپ و لوپ خبر داد و عنوان کرد: تملک اراضی و رمپ سه زیر گذر دیگر در دست اقدام است و هفت کیلومتر انتهای قطعه دوم در قالب یک پیمان در دست اجرا بوده و پیشرفت فیزیکی طرح به ۹۳ درصد رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای تکمیل کل پروژه، اعتباری در حدود ۲۵۰ میلیارد تومان مورد نیاز است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه باند دوم محور اسلام‌آبادغرب _ پلدختر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه باند دوم محور اسلام‌آبادغرب _ پلدختر"، کلیک کنید.