آمریکا: به تحریم‌ها متعهدیم و در ۶ ماه آینده روی ایران متمرکز می‌‎شویم

آمریکا: به تحریم‌ها متعهدیم و در ۶ ماه آینده روی ایران متمرکز می‌‎شویم

آمریکا می‌گوید واشینگتن به همه تحریم‌هایی که علیه ایران وضع کرده ادامه خواهد داد و در ۶ ماه باقی‌مانده از دولت بایدن، روی رفتار ایران متمرکز می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، «متیو میلر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست مطبوعاتی در  پاسخ به سوالی در ارتباط با ادعاهای حقوق بشری علیه ایران گفت: ما به اجرای همه تحریم‌های خود علیه ایران که تعدادی از آنها را به خاطر  حقوق بشر اعمال کرده‌ایم ادامه می‌دهیم.

به اذعان میلر، واشینگتن به بهانه‌های مختلف بیش از ۶۰۰ تحریم و محدودیت صادراتی را علیه ایران وضع کرده که شامل ادعاهای «حمایت از تروریسم، اقدام خصمانه علیه همسایگان و نقض حقوق بشر» است.

«جان کربی» سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید هم روز پنجشنبه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «بایدن در ۶ ماه آینده از دولت خود چه سیاستی در قبال ایران اتخاذ خواهد کرد» گفت: در ۶ ماه آینده دولت بایدن با همکاری با کامالا هریس معاون رئیس جمهور بر رفتار ایران تمرکز خواهد داشت و به پاسخگو کردن آن ادامه خواهد داد.

وی در ادامه با تکرار ادعاهای واشینگتن علیه ایران گفت: این یعنی ایران را به خاطر تمام رفتارهای بی ثبات کننده ازجمله حمایت‌ از حزب الله لبنان، حماس و همچنین حمایت از حوثی‌ها ( انصارالله یمن) و از سوی دیگر ادامه حمایت از روسیه در جنگ علیه اوکراین ‌پاسخگو خواهیم کرد.

کربی در نهایت گفت: دولت بایدن در سه سال و نیم گذشته بیش از ۶۰۰ تحریم علیه ایران وضع کرده و به این تمرکز ادامه خواهد داد.

 

 

آمریکا: به تحریم‌ها متعهدیم و در ۶ ماه آینده روی ایران متمرکز می‌‎شویم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمریکا: به تحریم‌ها متعهدیم و در ۶ ماه آینده روی ایران متمرکز می‌‎شویم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمریکا: به تحریم‌ها متعهدیم و در ۶ ماه آینده روی ایران متمرکز می‌‎شویم"، کلیک کنید.