صنایع و شرکت ها ارتباط شان را با دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر کنند

فرماندار شهرقدس:

صنایع و شرکت ها ارتباط شان را با دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر کنند

فرماندار شهرستان قدس تاکید کرد که صنایع و شرکت ها باید ارتباط خود را با مجموعه توانمند دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، وحید گلی کانی فرماندار شهرستان قدس در مراسم اختتامیه «رویداد صدرا» که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه صدرا موجب توسعه شهرستان و تعامل صنعت و دانشگاه است، چراکه ارتباط دوسویه بین آنها موجب همگرایی، هم افزایی و منجر به اشتغال پایدار می شود.

وی افزود: حضور دانشجویان در صنایع از یک سو مهارت دانشجویان را تقویت می کند و از سوی دیگر نیاز های صنایع را پوشش دهد.

فرماندار شهرستان قدس عنوان کرد: امروز که اختتامیه نمایشگاه صدراست را باید با عنوان افتتاح ارتباط صنعت ودانشگاه نام نهاد.

گلی کانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس به عنوان قطب علمی در غرب استان تهران می تواند با توجه به ظرفیت بالا و استفاده از ظرفیت نخبگان به توسعه شهرستان قدس کمک کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قدس گفت: از رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس که شرایط برگزاری نمایشگاه صدرا را با کیفیت عالی مهیا کرد قدردانی می کنم.

وی با اشاره به حضور شرکت ها و صنایع شهرستان قدس در نمایشگاه صدرا تبیین کرد: صنایع و شرکت ها باید ارتباط خود را با مجموعه توانمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بیشتر کنند تا بتوانیم از ظرفیت دانشجویان و استادان در رونق اشتغال، رفع مشکلات و توسعه شهرستان قدس بهرمند شویم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صنایع و شرکت ها ارتباط شان را با دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر کنند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صنایع و شرکت ها ارتباط شان را با دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر کنند"، کلیک کنید.