درگیری تکاوران پلیس رودبار با اشرار مسلح / یک سرباز به شهادت رسید

درگیری تکاوران پلیس رودبار با اشرار مسلح / یک سرباز به شهادت رسید

آفتاب نیوز :

سردار “فرشید” اظهار داشت: صبح امروز بیست و چهارم اسفند ماه ماموران یگان تکاوری 115 زهکلوت رودبار جنوب از توابع کرمان هنگام پایش خودرو های عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از دستور ایست ماموران یگان تکاوری، سرنشینان خودرو اقدام به تیراندازی نمودند و طی این درگیری سرباز وظیفه “یونس محمدی” به شهادت رسید و سرباز وظیفه “امیدرضا دستجردی” از ناحیه دست و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار مسلح دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: ماموران جان برکف پلیس خود را فدا خواهند کرد و تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم به کار خواهند برد.

سردار “فرشید” با ذکر سابقه شرارت و ناامنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور اعلام کرد: دو قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و مقادیری مهمات از اشرار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن ابراز تبریک و تسلیت شهادت سرباز گرانقدر شهید “یونس محمدی” به پیشگاه مقدس حضرت، ولی عصر (عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به این که حال هم رزم مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است گفت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درگیری تکاوران پلیس رودبار با اشرار مسلح / یک سرباز به شهادت رسید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درگیری تکاوران پلیس رودبار با اشرار مسلح / یک سرباز به شهادت رسید"، کلیک کنید.