آشنایی با Twitter

نحوه کار با Twitter را بیاموزید

در جولای 2006 بود که توییتر توسط جک دورسی تاسیس شد. البته پروژه توییتر در همان سال آغاز به کار کرد. این شبکه اجتماعی با هدف ارتباط بیشتر افراد و گروه جدیدی از افراد دیگر در سراسر جهان ایجاد شده است. در حال حاضر ، این سایت در میان 10 سایت پر بازدید جهان قرار دارد و سرمایه گذاری عظیمی در آنجا انجام شده است. طبق منابع غیر رسمی ، Union Square Ventures ، Spark Capital و Insight Venture Partners 57 میلیون دلار در توییتر سرمایه گذاری کرده اند.

سرورهای این سایت در حال حاضر در سانفرانسیسکو ، شرکت مستقر در نیویورک مستقر هستند. این مشکل یکی از دلایل فیلتر شدن این شبکه اجتماعی در ایران از سال 1988 است.

توییت ها و بازتوییت ها چیست؟
یک توییت معادل یک پست در توییتر است ، به این معنی که وقتی می خواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید ، باید آن را توییت کنید.

توییتر همان به اشتراک گذاری مطالب است. فرض کنید یک توییت را دوست دارید و می خواهید آن را در توییتر به اشتراک بگذارید ، باید آن را بازتوییت کنید.

با چه نوع محتوایی در توییتر سرو کار داریم؟
توییتر مانند سایر انواع شبکه های اجتماعی ، کاربران مختلفی با سلایق مختلف دارد. از کمدین ها گرفته تا افرادی که به طور شبانه روزی توییت های سیاسی و مدنی ارسال می کنند ، می توانید آنها را در توییتر پیدا کنید.

اما مشکل در کل فضای توییتر حل شده و غیرقابل تغییر است. احترام به حق چاپ تقریباً تمام کاربرانی که در توییتر توییت می کنند از قلم های خود برای توییت های خود استفاده می کنند و برخلاف سایر انواع رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام ، با نقض حق نسخه برداری برخورد تندی می شود. علاوه بر اینکه توسط سایر کاربران توییتر به شدت رد می شود ؛ توییتر امکان تعلیق حساب افرادی را که ادعا می کنند توییت های دیگران را کپی می کنند نیز فراهم کرده است.

افرادی هستند که قلم خوبی ندارند اما به قانون کپی رایت احترام می گذارند. آنها توییت های دیگر را بازتوییت می کنند تا محتوای مورد علاقه خود را با پیروان خود به اشتراک بگذارند.

انجام توئیتر و نبایدها

اصطلاحات در توییتر

نحوه رفتار در توییتر موضوعی مفصل است و شما باید یاد بگیرید که چگونه با کسب تجربه در این فضا در توییتر رفتار کنید. اما برای سهولت کار شما ، چند نکته اساسی را ذکر خواهیم کرد:

1. ایجاد یک شخصیت
اگر می خواهید از شخصیت واقعی خود در توییتر استفاده کنید ، خوب است ، اما اگر می خواهید مجازی بمانید ، شخصیت خود را در توییتر ایجاد کنید. شخصیتی که شخصیت شما را در فضای واقعی منعکس می کند. این به افراد کمک می کند افکار و علاقه های خود را در توییتر پیدا کنند.

2. صبور باشید
افراد زیادی به امید جذب مشترکان بیشتر وارد توییتر شده اند و می خواهند به اصطلاح “شاخ توییتر” شوند. اما این هدفی نیست که توییتر دنبال می کند. مطمئناً در ابتدا با تعداد کمی از افراد ارتباط برقرار خواهید کرد. اگر شخصیتی که ایجاد می کنید در طبیعت جامعه هدف شما باشد ، تعداد دنبال کنندگان شما به سرعت افزایش می یابد. در غیر این صورت ، سعی نکنید از طریق میانبر دنبال کنندگان را جذب کنید. زیرا می تواند به سرعت مشترکان شما باشد. با همان سرعت اشتباه کنید.

3- سعی در تعامل داشته باشید
حتی اگر درون گرا هستید ، به هیچ وجه منفعل نباشید. توییتر مکانی برای افراد منفعل نیست ، زیرا کاربران انتظار دارند تعامل یکسانی با افراد مختلفی داشته باشد که هر روز وارد حساب توییتر خود می شوند.

4- سعی کنید استاندارد خود را تعیین کنید
معمولاً در توییتر ، توییت های بی اهمیت مانند “امروز یک ناهار سبزی خوردم” یا “امروز می خواهم به آرایشگر بروم” محبوب نیستند. بیشتر کاربران به دنبال توییت های با کیفیت بالا هستند. بنابراین ، شما باید استاندارد مشخصی برای توییت های خود تعیین کنید و هرگز از این استاندارد پایین نیایید.

5- فقط توییتر خود را دوباره انجام ندهید
کاربران افرادی را که هنوز توییت دیگران را به اشتراک می گذارند و به تنهایی چیزی ارسال نمی کنند دنبال نمی کنند. به همین دلیل سعی کنید تا جای ممکن توییت کنید. در ابتدا دشوار است ، اما هنگامی که از طرفداران خود بازخورد مثبت می گیرید ، علاقه مند می شوید.

درباره ی Rvtyu078hujkk

مطلب پیشنهادی

آموزش اینستاگرام

نصب و ثبت نام برای استفاده از این سرویس ابتدا به تلفن یا رایانه لوحی …