رانندگان قانونمند تشویق می‌شوند – آیت البرز

رانندگان قانونمند تشویق می‌شوند - آیت البرز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: رانندگان قانونمند در طرح‌های جدید پلیس، تشویق می‌شوند.

سردار سیدتیمور حسینی در گفت‌وگو با آیت البرز با اشاره به رتبه‌بندی رانندگان، گفت: در بررسی های پلیس مشخص شد که برخی رانندگان بسیار قانونمند و ایمن رانندگی می کنند و تعداد کمی از رانندگان تخلفات سنگین انجام می دهند.

وی افزود: تکلیف ما با رانندگان متخلف مشخص است و طرح های برخوردی و اعمال قانون با آنها صورت می گیرد. اما ما قصد داریم طرح های جدیدی را ایجاد کنیم.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: طرح های جدید ما برای تشویق رانندگان قانونمند خواهد بود. به این صورت که این افراد نیز حس ارزشمندی داشته باشند و بیشتر و ایمن تر رانندگی کنند.

حسینی گفت: موضوع رتبه‌بندی رانندگان یکی از طرح های تشویقی ماست که بر اساس رفتاری که رانندگان از خود بروز می‌دهند و براساس شاخص‌های مبتنی بر قوانین این رتبه‌بندی انجام می‌شود و نهایتا رانندگانی که موفق به کسب رتبه یک، دو و سه شده‌اند از امتیازات بسیار ویژه‌ای باید برخوردار شوند.

وی افزود: برای مثال راننده‌ای که رتبه یک را دریافت کرده هنگام اخذ انواع بیمه‌ها باید با کسی که رتبه ندارد اختلاف بسیار زیادی داشته باشد و این مورد باید در عوارض، مالیات و… نیز دیده شود. هنگامی که فردی ببیند با انجام رفتار درست ترافیکی می‌تواند چنین امتیازاتی را دریافت می‌کند و اختلاف افراد قانونمند و قانون‌گریز بسیار زیاد می‌شود قطعا در روند اصلاح رفتار ترافیکی قرار خواهیم گرفت. انشالله پس از پایان مطالعات و اجرای آزمایشی این طرح، جزئیات بیشتری نیز منتشر می شود.

رئیس پلیس راهور فراجا در خاتمه با اشاره به کاربران ترافیکی که بی تفاوت هستند؛ اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این طرح های تشویقی، رانندگان بی تفاوت نیز به سمت رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی تشویق شوند.

پایان خبر آیت البرز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رانندگان قانونمند تشویق می‌شوند – آیت البرز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رانندگان قانونمند تشویق می‌شوند – آیت البرز"، کلیک کنید.