چهارمین برد هندبالیست‌ها در آسیا/ ایران به سهمیه جهانی رسید

چهارمین برد هندبالیست‌ها در آسیا/ ایران به سهمیه جهانی رسید

ملی‌پوشان هندبال ساحلی نوجوانان ایران با چهارمین برد پیاپی خود در قهرمانی آسیا، سهمیه مسابقات جهانی را کسب کردند.

به گزارش آیت البرز، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران صبح امروز به مصاف تیم ملی قطر رفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و با اعلام فدراسیون هندبال سهمیه جهانی ۲۰۲۵ را بدست آورد.

نیمه اول با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ به سود ایران تمام شد اما تیم ملی قطر توانست در نیمه دوم بازی را بدست بگیرد و با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ پیروز شود. در نتیجه کار به ضربات پنالتی کشید. در این ضربات با عملکرد درخشان دروازه‌بان تیم ملی ایران و گرفتن دو ضربه پنالتی، ملی‌پوشان هندبال ایران با نتیجه ۹ بر ۶ پیروز شدند و نهایتا این بازی را ۲ بر یک از حریف قطری بردند.

تیم ملی ایران پیش از این عمان، چین و اردن را نیز برده بود و با این برد 8 امتیازی شد. ملی‌پوشان ایران فردا از ساعت ۱۳:۳۰ با اندونزی دیدار می‌کنند.

تیم ملی ساحلی نوجوانان ایران در دومین دوره این مسابقات در سال ۲۰۲۲ در تهران مقام قهرمانی را بدست آورد و در این رقابت‌ها مدافع عنوان قهرمانی به شمار می‌رود.

امیرعلی حمیدی، محمد حسین کمالی، طاها ذکایی، پویا محسنی، عرشیا زارع رشنو، طاها نقد علی، احسان کارگر، مبین عزیزی، شایان سوسنی و طاها وطن فدا ۱۰ بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان هستند.

نصرالله خواجه‌گیری به عنوان سرپرست، نادعلی ذکایی به عنوان سرمربی، حمید قلی‌پور و عباس اسدزاده مربی و سید حسن افتخاری به عنوان مدیر فنی کادرفنی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران را تشکیل می‌دهند.

سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان تونس ۲۰۲۵ از ۲۵ آیت البرز آغاز شده و تا ۴ آبان ماه سال جاری به میزبانی بانکوک تایلند ادامه دارد. سه تیم نخست این رقابت‌ها راهی مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۵ تونس خواهند شد.

پایان خبر آیت البرز

چهارمین برد هندبالیست‌ها در آسیا/ ایران به سهمیه جهانی رسید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چهارمین برد هندبالیست‌ها در آسیا/ ایران به سهمیه جهانی رسید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چهارمین برد هندبالیست‌ها در آسیا/ ایران به سهمیه جهانی رسید"، کلیک کنید.