زنان و دختران از مسئولان دستیابی به موقعیت‌های عادلانه را مطالبه کنند

زنان و دختران از مسئولان دستیابی به موقعیت‌های عادلانه را مطالبه کنند

مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده تأکید کرد: زنان و دختران باید از مسئولان دستیابی به موقعیت‌های عادلانه را مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار آیت البرز، نشست هم‌اندیشی حوزه زنان و خانواده ویژه استادان و کارمندان زن دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور عاصمه قاسمی مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در سالن جلسات ساختمان امور اداری این واحد دانشگاهی برگزار شد.

مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در این همایش اظهار کرد: زنان یک بخش مهم و اثرگذار در جامعه هستند و موضوع مهم این است که زنان باید در عرصه‌های خانواده و جامعه  نقش‌آفرین و تأثیرگذار باشند، اما با حفظ هویت خود، همچنان که زنان در لبنان به وظیفه خود عمل می‌کنند.

قاسمی با اشاره به تقویت شبکه‌های دانشجویان دختر بیان کرد: باید برای ارتقای دانشگاه‌ها به نیاز‌های دختران دانشجو توجه شود و دختران دانشجو با یادگیری تخصص‌ها و مهارت‌ها در تعامل با استادان با هویت دخترانه و زنانه رشد کرده و می‌توانند در جامعه و خانواده نقش‌آفرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: زنان و دختران با توجه به شایسته‌سالاری و اعتماد به نفس ضمن آشنایی با حقوق خود رسیدن به موقعیت‌های عادلانه را باید به طور جدی مطالبه کنند و از کارکرد‌های اصلی توانمندسازی زنان برای حضور اجتماعی موثرتر، انتخاب مشاغل و موقعیت‌های دلخواه آنهاست، همچنان که در حال حاضر در عرصه‌های مختلف دانشگاه شاهد حضور فعال زنان هستیم.

مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده تأکید کرد که زن رکن اصلی خانواده و نقش مهم اجتماعی دارد و می‌تواند با سیاست‌گذاری و برنامه‌های متناسب موانع را برطرف کند و با امیدآفرینی در دانشجویان برای تعالی آنها اثرگذار باشد.

زنان و دختران از مسئولان دستیابی به موقعیت‌های عادلانه را مطالبه کنند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زنان و دختران از مسئولان دستیابی به موقعیت‌های عادلانه را مطالبه کنند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زنان و دختران از مسئولان دستیابی به موقعیت‌های عادلانه را مطالبه کنند"، کلیک کنید.