پزشکان دستان شفابخش خدا بر روی زمین

پزشکان دستان شفابخش خدا بر روی زمین

به گزارش خبرگزاری آیت البرز استان سمنان، سردار ” جلیل موقوفه ئی  به همراه جمعی از معاونان و روسای پلیسهای تخصصی خود به مناسبت گرامیداشت روز پزشک با دکتر کامران قدس ” رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و جمعی از معاونان آن دانشگاه دیدار و از تلاش های ارزنده و شبانه روزی آنان تجلیل بعمل آورد.

وی در این دیدار اظهار داشت: سلامت و امنیت دو نعمت گران بها هستند که حتی اگر ثروت تمام دنیا هم از آن انسان باشد بدون میسر شدن این
دو ، برای آدمی لذت و ثمره ای در پی نخواهد داشت.

سردار موقوفه ئی در ادامه ایثار و فداکاری مدافعان سلامت در مبارزه با بیماریهای جسمی و روحی به ویژه در سالهای نه چندان دور مبارزه با ویروس کرونا را افتخاری بزرگ برای نظام سلامت دانست و عنوان داشت: و انصافا ،پزشکان دستان شفابخش خدا بر روی زمین هستند ؛ که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام میبخشند و قطعا خداوند بزرگ اجر و مزد این تلاشهای ارزشمند شان را خواهد داد.

این مقام ارشد انتظامی کار در حوزه درمان را یک کار خدایی دانست و گفت : علم پزشکی در ایران در دو دهه گذشته رشد چشمگیری داشته که این دستاوردها در سایه فداکاریهای مجاهدانه عالمانه و از خودگذشتگی مدافعان سلامت و صبوری خانواده محترمشان بدست آمده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه وجه مشترک شهدای جبهه امنیت و سلامت را خدمت مخلصانه به مردم است تصریح کرد : : فعالان حوزه بهداشت و درمان با سلامت مردم سروکار دارند و پزشکان دلسوز که برای رفع مشکلات بیماران شبانه روز تلاش میکنند شایسته تکریم و احترام هستند و با تلاشهای بی شائبه خود علاوه بر حفظ سلامت مردم در جامعه با صبر و حوصله و زحمت فراوان نیازهای روحی بیماران را مرهم می نهند.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پزشکان دستان شفابخش خدا بر روی زمین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پزشکان دستان شفابخش خدا بر روی زمین"، کلیک کنید.