تصویب تعرفه و قیمت ارائه خدمات ورزشی و تندرستی در جلسه امروز هیئت دولت

وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

تصویب تعرفه و قیمت ارائه خدمات ورزشی و تندرستی در جلسه امروز هیئت دولت

کیومرث هاشمی از تصویب تعرفه و قیمت ارائه خدمات ورزشی و تندرستی در سال ١۴٠٣ در جلسه امروز هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، در جلسه صبح امروز هیئت دولت کیومرث هاشمی گزارشی از عملکرد ورزش ایران در بازیهای المپیک و کسب ١٢ مدال در این رویداد ارائه کرد. 

همچنین در این جلسه تعرفه و قیمت ارائه خدمات ورزشی و تندرستی در سال ١۴٠٣ به تصویب هیدت وزیران رسید.

وزیر ورزش و جوانان درباره تصویب این تعرفه اظهار کرد: مطابق جز ٢٣ بند الف ماده ۴ قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان بنا به پیشنهاد این وزارتخانه هیات وزیران تعرفه و قیمت ارائه خدمات ورزشی و تندرستی و هزینه صدور پروانه باشگاه در سال ١۴٠٣ را به تصویب رساند.

هاشمی افزود: ارائه خدمات ورزشی و تندرستی شامل ورزش با دستگاه‌های الکترونیکی، ورزش درمانی در آب، حرکات اصلاحی، ماساژ ورزشی، مشاور تغذیه ورزشی، استعدادیابی و خدمات مشابه می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصویب تعرفه و قیمت ارائه خدمات ورزشی و تندرستی در جلسه امروز هیئت دولت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصویب تعرفه و قیمت ارائه خدمات ورزشی و تندرستی در جلسه امروز هیئت دولت"، کلیک کنید.