نیمکت شمس آذر باز هم به دقیقی رسید

به گزارش خبرگزاری آیت البرز از قزوین؛ سعید دقیقی پس از استعفاء از هدایت قوی سپید انزلی برای چندمین بار سرمربی شمس آذر قزوین شد.

دقیقی که پس از پایان لیگ بیست و سوم به بهانه مشکلات مالی و نبود امکانات لازم راهی ملوان شده بود چندان در این تیم دوام نیاورد و زمانی که دید اوضاع انزلی‌چی‌ها بهتر از شمس آذر نیست بار دیگر به تیم سابق خود بازگشت.

آقای رفت و برگشت ها در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم هم راهی دیار کویر شده بود تا هدایت مس رفسنجان را عهده دار شود که پس از چند روز تمرین با این تیم دوباره به شهر خود برگشت تا یشمی پوشان را تمرین دهد.

به نظر می رسد رفت و آمدهای این سرمربی به شمس آذر اپیدمی شده و همان ماجرای مس رفسنجان درمورد ملوان هم تکرار شد تا دقیقی بازهم روی نیمکت شمس آذر بنشیند.

در آن سو هم مازیار زارع آیت البرز امضای قراردادش با شمس آذر خشک نشده به بهانه مشکلات مالی و عدم گرفتن بازیکنان مدنظرش عطای کار را به لقایش بخشید تا باردیگر از تیم سابقش ملوان سردربیاورد و سرنوشتی مشابه سرنوشت دقیقی را دنبال کند.

در واقع سرمربیان دو تیم ملوان و شمس آذر پس از مدت زمان اندکی به تیم های خود برگشتند تا هردو در شهرهای خودشان مربیگری کنند.

اتفاقی که یک هفته مانده به آغاز رقابت‌ها می تواند آسیب بزرگی به این تیم ها بزند.

البته تمرینات شمس آذر پس از معرفی دقیقی به عنوان رهبر کادر فنی این تیم عصر روز یکشنبه ۲۱مرداد برگزار شد تا این تیم مهیای رقابت با استقلال در هفته نخست شود.

نیمکت شمس آذر باز هم به دقیقی رسید

این بازی ساعت ۱۹ و ۳۰دقیقه جمعه ۲۶مردادماه در ورزشگاه ۱۵هزارنفری سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد. 

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیمکت شمس آذر باز هم به دقیقی رسید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیمکت شمس آذر باز هم به دقیقی رسید"، کلیک کنید.