امضای تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز ملی فضای مجازی و پژوهشکده مطالعات اسلامی

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز ملی فضای مجازی و پژوهشکده مطالعات اسلامی

مرکز ملی فضای مجازی و پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) با هدف ترویج و توسعه زیست‌بوم فضای مجازی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و ایرانی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در این تفاهم‌نامه با تأکید بر «طراحی و اجرای طرح‌های ارتقا و توسعه زیست‌بوم فضای مجازی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و ایرانی»، «زمینه‌سازی و ایجاد بستر گفتگوی نخبگان حوزوی و دانشگاهی درباره مسائل فضای مجازی کشور» مد نظر قرارگرفته است.

همچنین بهره‌برداری از ظرفیت‌های شبکه ارتباطی اندیشه‌ورزی و نخبگانی پژوهشکده جهت طراحی و اجرای پروژه‌های مورد توافق از دیگر محور‌های همکاری در این تفاهم‌نامه است.

مطابق با این سند همکاری، کمیته‌ای مشترک متشکل از نمایندگان «معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی» و «پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع)» تشکیل خواهد شد که در این کمیته، تهیه و تدوین دستورالعمل‌های لازم و نظارت و پیگیری اجرای مفاد این تفاهم‌نامه پیگیری خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امضای تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز ملی فضای مجازی و پژوهشکده مطالعات اسلامی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امضای تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز ملی فضای مجازی و پژوهشکده مطالعات اسلامی"، کلیک کنید.