بسیاری از مشکلات مردم با ورود خبرنگاران رفع شده است

بسیاری از مشکلات مردم با ورود خبرنگاران رفع شده است

به گزارش خبرگزاری آیت البرز ؛ عبدالحسین همتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در نشست صمیمانه با جمعی از اصحاب رسانه ، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار گفت : مشکلات بدون خبرنگاران حل نمی‌شود و تا کنون خیلی از مشکلات مردم با ورود خبرنگاران حل شده است.

وی افزود:وقتی خبرنگاران به کمک مردم بیایندشهرپویامی شودو آنها در واقع تاریخ راثبت می‌کنند.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه باید ارتباط نمایندگان مجلس با خبرنگاران قوی باشد تاکید کرد : خبرنگار نباید فقط انتقاد کند بلکه باید حس امید به مردم دهد تا اقشار مختلف مردم حس خوبی به مسئولین دلسوز و خدمات آنها به جامعه داشته باشند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان درمجلس شورای در پایان به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت: خبرهای خوبی در مورد توسعه شهرستان های زرند و کوهبنان درپیش است که ان شاالله درآینده شاهد ثمرات مطلوب آن در شهرستان ها خواهیم بود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بسیاری از مشکلات مردم با ورود خبرنگاران رفع شده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بسیاری از مشکلات مردم با ورود خبرنگاران رفع شده است"، کلیک کنید.