طاهری‌نیا: دایره المعارف سرواژه‌های وزارت علوم به شکل شناسنامه‌ای تدوین می‌شود

در اجلاس روسای دانشگاه‌ها؛

طاهری‌نیا: دایره المعارف سرواژه‌های وزارت علوم به شکل شناسنامه‌ای تدوین می‌شود

رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی گفت: دایره المعارف سرواژه‌های وزارت علوم را به شکل شناسنامه‌ای تدوین می‌کنیم تا از اقدامات دولت سیزدهم در آموزش عالی با خبر شویم.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، علی باقر طاهری نیا، رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش امروز (دوشنبه، یک مرداد ۱۴۰۳) در اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور که با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، با بیان اینکه مخاطب اصلی بحث‌های امروز جامعه دانشگاهی و ترغیب کننده مسائل فناوری است که در اینجا حضور ندارند؛ تاکید کرد: به سخنگوی وزارت علوم پیشنهاد می‌کنم از طریق بازنشر حتما اطلاعات را به آنها منتقل کنیم.

وی افزود: دایره المعارف سرواژه‌های وزارت علوم را به شکل شناسنامه‌ای تدوین می‌کنم، مثلا سامانه نان از چی گرفته شده است؟ متولی آن چه کسی است یا هدف آن کدام است؟، به روسای دانشگاه‌ها فرم را ارسال می‌کنم و خواستارم که حتما برای تدوین هر چه سریع‌تر کتاب آنها را مطالعه کرده و بازخورد دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طاهری‌نیا: دایره المعارف سرواژه‌های وزارت علوم به شکل شناسنامه‌ای تدوین می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طاهری‌نیا: دایره المعارف سرواژه‌های وزارت علوم به شکل شناسنامه‌ای تدوین می‌شود"، کلیک کنید.