قاچاق موادمخدر در پوشش مسافرت خانوادگی

قاچاق موادمخدر در پوشش مسافرت خانوادگی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سید امیر حسین موسوی 23 تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر طی یک عملیاتی اطلاعاتی منسجم با به کار گیری تجهیزات و فناوریهای نوین از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط یک قاچاقچی سابقه دار از استانهای شمالی به سمنان مطلع شدند.

وی افزود: تلاش‌های شبانه روزی ماموران منجر به شناسایی خودروی قاچاقچی شد که در پوشش مسافرت خانوادگی و همراه با اعضای خانواده‌اش از استانی شمالی عازم سمنان بود، شد، این متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در محور دامغان – سمنان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم مقدار ۴ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف شد، تصریح کرد: این قاچاقچی همراه با مواد مکشوفه با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان تاکید کرد: نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در برخورد با قاچاق موادمخدر جدی است و با سوداگران مرگ برابر مقررات برخورد می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قاچاق موادمخدر در پوشش مسافرت خانوادگی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قاچاق موادمخدر در پوشش مسافرت خانوادگی"، کلیک کنید.