بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر خانگی

رمز ارز شکلی غیر فیزیکی از پول‌های رایج در معاملات داخلی و بین‌المللی است که با بهره‌مندی از فنّاوری رمزنگاری شبکه بلاک چین، امکان انتقال ارزش‌ها و دارایی‌ها را به شکل امن، شفاف و بدون دخالت هیچ واسطه دیگری فراهم می‌سازد. امروزه استخراج ارز دیجیتال به شکل‌های مختلفی ازجمله استفاده استخراج رمز ارز از طریق کامپیوتر و ماینر های اختصاصی انجام می‌شود.

درحالی‌که استخراج رمز ارز نیازمند داشتن سخت‌افزار قدرتمند و صرف هزینه زیادی است؛ دراین‌بین ارزهای دیجیتال دیگری نیز وجود دارد که با کمترین امکانات و از طریق کامپیوتر خانگی نیز قابل‌برداشت خواهد بود. به دلیل نوسانات حاکم در بازار ارز و سکه افراد بیشتر به دنبال کسب درآمد که استخراج رمز ارز یکی از این موارد به شمار می‌رود. در این مقاله از مجله نوین پرداخت بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر را معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر

ارزهای دیجیتال، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به عنوان یک روند نوین در صنعت مالی ظاهر شده‌اند. استفاده از کامپیوترها برای استخراج این ارزها، به یک فعالیت جذاب و سودآور تبدیل شده است. در ادامه به معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر می‌پردازیم البته در نظر داشته باشید که انجام چنین فعالیت هایی کمی قدیمی شده و در حال حاضر استفاده از ربات های معامله گر مثل سکه بیت پیشنهاد میشود:

دوج کوین (DOGE)

سهم بازار: 9.7 میلیارد- میانگین حجم روزانه: بین 200 تا 300 میلیون

برخلاف اکثر ارزهای دیجیتال بر اساس یکی الگوی رفتاری مشخصی در شبکه بلاک عرضه می‌شوند؛ رمز ارز دوج کوین (DOGE) Dogecoin توسط ایلان ماسک به یک آلتکوین با پایگاه کاربری قابل‌توجه تبدیل شد. در حال حاضر سکه محبوب دوج کوین با نشان سگ بامزه روی آن به شکلی طراحی شده که محدودیت عرضه ندارد و سالانه سکه‌های جدیدی را نیز اضافه می‌کند. به همین جهت کاربران زیادی دوج کوین را به‌عنوان یکی از گزینه‌های بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر در نظر گرفته و انگیزه زیادی برای دریافت و مبادله این رمز ارز دارند.

نحوه استخراج دوج کوین با کامپیوتر

سهم بازار:  2.5 میلیارد- میانگین حجم روزانه: بین 70 تا 150 میلیون

در دومین مورد از لیست بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر به اتریوم کلاسیم می‌رسیم، هدف اصلی ارائه پروژه اتریوم کلاسیک تضمین بقایای بالاک چین اصلی اتریوم و ارائه جایگزینی برای آن در نظر گرفته شد. ازآنجایی‌که بلاک چین اتریوم در اکتبر سال 2022 به ثبات سهام خود رسید دیگر امکان استخراج رمز ارز استاندارد از این بلاک چین وجود ندارد؛ البته این خبر خوبی برای اتریوم کلاسیک است چراکه منابعی که به‌طور رسمی برای استخراج رمز ارز اتریوم استفاده می‌شود به‌راحتی برای استخراج ETC مورداستفاده قرار می‌گیرد.

نحوه استخراج اتریوم کلاسیک با کامپیوتر

مونرو (XMR)

سهم بازار: 3 میلیارد- میانگین حجم روزانه: بین 40 تا 100 میلیون

رمز ارز دیجیتال مونرو یکی از رمز ارزهای ناشناس در بازار بوده که در بین کاربران به محبوبیت زیادی رسیده است. در حال حاضر شبکه این آلتکوین به‌صورت اختصاصی برای جلوگیری از توسعه‌های خاص Monero طراحی شده و ازاین‌جهت گزینه مناسبی در میان بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر به شمار می‌رود.

نحوه استخراج مونرو با کامپیوتر

سهم بازار: 540 میلیون- میانگین حجم روزانه: بین 20 تا 40 میلیون

نحوه استخراج زی کش با کامپیوتر

سهم بازار: 250 میلیون- میانگین حجم روزانه: بین 5 تا 8 میلیون

ریون کوین یک شبکه بلاک چین است که به‌منظور انتقال دارایی از یک دارنده به سایر دارندگان مانند توکن های مورداستفاده قرار می‌گیرد. ریون کوین یک منبع باز بوده که پیشرفت‌های اصلی خود نسبت به بیت کوین را به‌عنوان زمان پاداش بلوک یک‌دقیقه‌ای و تغییر در تعداد سکه‌های آزادشده محاسبه می‌نماید. بدین منظور ریون کوین نیز یکی از گزینه‌های بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر در بین کاربران است.

نحوه استخراج ریون کوین با کامپیوتر

هورایزن (ZEN)

سهم بازار: 112 میلیون- میانگین حجم روزانه: بین 4 تا 6 میلیون

نحوه استخراج هورایزن با کامپیوتر

بیشتر بخوانیم:

خدمات خرید ارزهای دیجیتال از سایت نوین پرداخت

در حال حاضر سایت صرافی نوین پرداخت یکی از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال در کشور است که خدمات مختلفی ازجمله خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتال را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. یکی از مزیت‌های صرافی نوین پرداخت استفاده از پروتکل‌های امنیتی قوی برای محافظت از دارایی‌های کاربران است که از این نظر با رقیبان خارجی خود ازجمله بایننس و OKX برابری میکند. در ادامه به برخی از خدمات سایت نوین پرداخت در این حوزه اشاره شده است.

ویژگی ها و مزایای نوین پرداخت:

احراز هویت کاربران: به دلیل استفاده از احراز هویت کاربران سایت نوین پرداخت مراحل خرید و انتقال رمز ارزهای مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن و با شفافیت کامل انجام شده که از سوءاستفاده‌های احتمالی برخی از کاربران ازجمله کلاه‌برداری‌های اینترنتی و پول‌شویی جلوگیری می‌نماید.

خریدوفروش ارزهای دیجیتال: در حال حاضر امکان خریدوفروش ارزهای دیجیتال معتبر ازجمله بیت کوین و اتریوم از طریق سایت نوین پرداخت فراهم شده که کاربران می‌توانند لیست تمامی ارزهای پشتیبانی شده توسط این سایت را مشاهده نمایند.  

انتقال ارزهای دیجیتال: در سایت نوین پرداخت کاربان می‌تواند ارزهای دیجیتال خریداری‌شده خود را به کیف پول‌های مختلف اعم از فیزیکی و یا نرم‌افزاری منتقل نمایند.

سایت صرافی نوین پرداخت به‌عنوان بستری امن برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال و ارائه خدمات پرداخت به مشتریان فعالیت دارد. از این‌سو تمامی مشتریان می‌توانند پرداخت‌های ارزی خود را به‌سادگی انجام داده، درآمد ارزی خود را به واحد ریال تبدیل کرده، از فروشگاه‌های معتبر بین‌المللی خرید کرده و در آزمون آنلاین موردنظر خود ثبت‌نام نمایند.

سخن آخر 

در سایت نوین پرداخت امکان خریدوفروش برخی از معتبرترین ارزهای دیجیتال بازار ازجمله بین کوین، اتریوم در اختیار مشتریان قرار گرفته است. توصیه می‌شود در هنگام خرید هرگونه رمز ارز ابتدا تحقیقات لازم را انجام داده و تنها از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر خریداری کنید. همچنین برای ثبات دارایی خود پس از انجام تراکنش‌های خود دارایی‌های موجود را در کیف پول دیجیتالی فیزیکی ذخیره کرده و در جای امنی نگهداری نمایید. سایت نوین پرداخت هم‌اکنون به‌عنوان یک صرافی معتبر با بهره‌مندی از تیم پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته پاسخگویی سؤالات مشتریان عزیز در زمینه‌های فروش و یا و پرداخت‌های ارزی خواهد بود.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر خانگی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر خانگی"، کلیک کنید.