رقم جذب بیرانوند و قایدی؛ ۶۰ + ۳۰۰ میلیارد تومان!

رقم جذب بیرانوند و قایدی؛ ۶۰ + ۳۰۰ میلیارد تومان!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش آیت البرز،  بررسی اخبار نقل‌ و انتقالات فوتبال ایران نشان می‌دهد برخی باشگاه‌ها با تخطی از دستورالعمل ناظر بر قراردادها در قرارداد بازیکن و مربی خود بند فسخ گنجانده‌اند.

بر اساس ماده ۲۵ دستورالعمل ناظر بر نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال ایران، در لیگ بیست‌وسوم هیچ باشگاهی اجازه نداشت در قرارداد بازیکن و مربی خود، مبلغی تحت عنوان بند فسخ (Buyout Option) بگنجانند. دلیل قراردادن چنین قانونی در دستورالعمل ناظر بر قراردادها، سواستفاده نکردن بازیکنان بود چرا که در صورت نوشته شدن بند فسخ در قراردادها، آن‌ها می‌توانستند بدون هیچ دلیلی و با پرداخت این مبلغ، قراردادشان را فسخ کنند. در همین راستا قرار بود با بررسی‌ نهادهای نظارتی اگر باشگاهی از این دستورالعمل تخطی کرد، با آن باشگاه برخورد شود اما حالا پس از پایان فصل و شروع نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و چهارم دم خروس بیرون زده و یک به یک بحث بند فسخ در قرارداد بازیکنان مختلف مطرح می‌شود.

بن‌بست ۳۰۰ میلیاردی در مسیر بازگشت قایدی به استقلال

باشگاه استقلال اگر بخواهد مهدی قایدی را جذب کند، باید چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کند.

در روزهای اخیر اخباری منتشر شده که باشگاه استقلال به دنبال بازگرداندن مهدی قایدی به این تیم است اما حالا مشخص شده هزینه بالای نهایی شدن این انتقال، مانع از بازگشت قایدی شده است.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ماند

امیر صدیقی با پیروزی در انتخابات، برای چهار سال آینده به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد.

از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه – ۱۳ تیر ۱۴۰۳)، مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو به میزبانی هتل هما، با ریاست شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و فرهنگی وزیر ورزش برگزار شد که در پایان، امیر صدیقی به عنوان رییس این فدراسیون در سمت خود ابقا شد.

موافقت شورای برون‌مرزی با حضور گاریدو در پرسپولیس

با اعلام محمد شروین اسبقیان، شورای برون مرزی با حضور سرمربی اسپانیایی پرسپولیس موافقت کرده است.

محمد شروین اسبقیان در خصوص صدور مجوز گاریدو مربی اسپانیایی تیم پرسپولیس از سوی شورای برون مرزی گفت: با کلیات این موضوع موافقت شده است. مسائل اداری مانده که آنها هم حل می‌شود.  

ویزای گاریدو صادر شد

با پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس ویزای سرمربی اسپانیایی این تیم برای حضور در ایران صادر شد.

بعد از امضای قرارداد خوان کارلوس گاریدو با باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه پیگیر صدور ویزا و مجوز فعالیت او در ایران بودند که حالا خبر رسیده ویزای این مربی برای حضور در ایران صادر شده است.

آخرین مسافر ایرانی پاریس/ سامیار عبدلی المپیکی شد

سامیار عبدلی به عنوان آخرین مسافر ایرانی پاریس، راهی المپیک ۲۰۲۴ خواهد شد تا کاروان با ۴۰ ورزشکار در این مسابقات حاضر شود.

شنای ایران که موفق به کسب سهیمه مستقیم شنا جهت حضور در رقابت‌های المپیک پاریس نشد، با سهمیه وایلدکارت در این مسابقات حضور خواهد یافت و سامیار عبدلی با کسب امتیاز لازم (فینا پوینت) از فدراسیون جهانی ورزش‌های آبی، تنها نماینده ایران در این مسابقات است.

زکی‌پور به استقلال پیوست

مدافع تیم فوتبال سپاهان به عضویت استقلال درآمد.

میلاد زکی‌پور مدافع تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته با عقد قراردادی دو ساله به عضویت تیم استقلال درآمد.

درخواست ۴۰ میلیاردی بیرو برای بازگشت به پرسپولیس!

براساس اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار آیت البرز، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرده در قبال قراردادی ۴۰ میلیارد تومانی حاضر به بازگشت به این تیم است.

بعد از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، صحبت‌هایی مطرح شد که نشان می‌داد دو طرف تمایل دارند به دور از درگیری‌های حقوقی به همکاری خود ادامه دهند اما پیشنهاد بالای بیرانوند مذاکرات را به بن‌بست کشاند.

آلمان – اسپانیا، کپی برابر اصل

بازی‌های پایانی دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا در هفدهمین قسمت ویدیوکست «یورو ۲۴» بررسی شده‌اند. تحلیل فنی نوریس باقری، مربی فوتبال، هم بخش ثابت «یورو ۲۴» ایسناست.

پایان خبر آیت البرز

رقم جذب بیرانوند و قایدی؛ ۶۰ + ۳۰۰ میلیارد تومان!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقم جذب بیرانوند و قایدی؛ ۶۰ + ۳۰۰ میلیارد تومان!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقم جذب بیرانوند و قایدی؛ ۶۰ + ۳۰۰ میلیارد تومان!"، کلیک کنید.