پیش‌بینی آب‌وهوا طی روزهای آینده/ خنک‌ترین و گرم‌ترین استان‌ها کدامند؟

پیش‌بینی آب‌وهوا طی روزهای آینده/ خنک‌ترین و گرم‌ترین استان‌ها کدامند؟

به گزارش آیت البرز صادق ضیاییان در گفت‌وگو با آیت البرز، درباره آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور گفت: امروز جمعه( ۸ تیر ) و فردا شنبه (۹ تیر) در مناطقی از آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و همچنین در برخی نقاط زنجان و قزوین افزایش ابر گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: یکشنبه و دوشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار مستقر می‌شود و تنها در سواحل شمالی، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایش ابر و رگبار پراکنده و خفیف رخ می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: سه شنبه در مناطقی از شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و گاهی رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: همچنین در پنج روز آینده در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید، گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

وی افزود: دریای خزر تا روز یکشنبه مواج است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا – نهم تیرماه، کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۶ و ۳۷ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۰ تیر) کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۵ و ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱۱ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۸ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

۲۳۳۲۳۳

پیش‌بینی آب‌وهوا طی روزهای آینده/ خنک‌ترین و گرم‌ترین استان‌ها کدامند؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش‌بینی آب‌وهوا طی روزهای آینده/ خنک‌ترین و گرم‌ترین استان‌ها کدامند؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش‌بینی آب‌وهوا طی روزهای آینده/ خنک‌ترین و گرم‌ترین استان‌ها کدامند؟"، کلیک کنید.