طحان‌نظیف: در جمهوری اسلامی خواست و اراده مردم اثرگذار است

در نشست خبری بین‌المللی؛

طحان‌نظیف: در جمهوری اسلامی خواست و اراده مردم اثرگذار است

سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه داخلی و بین‌المللی انجام شد، گفت: پس از شهدای پرواز اردیبهشت ما شاهد افتتاح مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بودیم، این‌ موضوعات نشان می‌دهد که نظام اسلامی ما از اقتدار برقرار است و سریعا به سراغ انتخاب ملت می‌رود؛ چرا که در نظام ما خواست و اراده مردم اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، در آستانه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نشست خبری بین‌المللی هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان دقایقی قبل در تالار قلم کتابخانه ملی آغاز شد.

سخنگوی شورای نگهبان در این نشست خبری که با حضور خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود، به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

مخاطبان می‌توانند این نشست خبری را به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی و کانال آپارات شورای نگهبان به نشانی aparat.com/shora_gc مشاهده کنند.

هادی طحان‌نظیف در این نشست خبری ضمن خوش‌آمدگویی به نمایندگان اصحاب رسانه و تبریک اعیاد اظهار کرد: حدود ۴۰ روز پیش رئیس جمهور کشورمان در سانحه سقوط بالگرد و همراهانشان را از دست دادیم که سانحه ای دردناک بود. قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یک قانون مترقی است که شرایط خاصی را برای اداره قوه مجریه در صورت فقدان رییس جمهور پیش بینی شده است.

وی با تأکید بر اینکه در همین مدت٬ ما شاهد افتتاح دو مجلس نهم یعنی ششمین دوره انتخابات خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بودیم، ادامه داد: این‌ موضوعات نشان می‌دهد که نظام اسلامی ما از اقتدار برقرار است و سریعا به سراغ انتخاب ملت می‌رود؛ چرا که در نظام ما خواست و اراده مردم اثرگذار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طحان‌نظیف: در جمهوری اسلامی خواست و اراده مردم اثرگذار است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طحان‌نظیف: در جمهوری اسلامی خواست و اراده مردم اثرگذار است"، کلیک کنید.