اربعین شهدای خدمت و یادواره شهدای تیر ماه قزوین برگزار می‌شود

اربعین شهدای خدمت و یادواره شهدای تیر ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری آیت البرز از قزوین؛ سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با سالروز شهادت آیت‌الله شهید دکتر سید محمد حسینی‌بهشتی و ۷۲تن از یاران باوفایش، مراسم اربعین شهادت شهیدان خدمت، رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان انقلابی ایشان و یادواره‌ شهدای تیر ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از ساعت۱۸ تا ۱۹:۳۰ روز پنج‌شنبه، هفتم تیر ماه سال‌جاری در صحن گلزار مطهر شهدای شهر قزوین برپا خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین در این یادواره، یاد و خاطره والدین گرانقدر شهدا که در تیر ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند، گرامی داشته می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در این مراسم، برنامه‌های مختلفی از جمله سخنرانی محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره یاد شده بر مزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: این یادواره به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ شهدا، یادآوری جانفشانی‌ رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، نقش شهدا در اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اربعین شهدای خدمت و یادواره شهدای تیر ماه قزوین برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اربعین شهدای خدمت و یادواره شهدای تیر ماه قزوین برگزار می‌شود"، کلیک کنید.