دما در ۳ شهر استان بوشهر به ۵۰ درجه رسید

دما در ۳ شهر استان بوشهر به ۵۰ درجه رسید

آفتاب‌‌نیوز :

«پیام مساعدی» روز پنجشنبه اظهار کرد: در مدت یاد شده دمای هوا در شهر‌های دیلم و کنگان به ۴۸، جم و دیر به ۴۶، خارگ به ۴۱ رسید و سایر شهر‌های استان دمای زیر ۴۰ درجه سانتیگراد تجربه کردند.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا روز دوشنبه وضعیت جوی آرامی بر استان و دریا حاکم است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از اواخر وقت روز دوشنبه با افزایش سرعت وزش باد‌های شمال غربی روی دریا، سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی استان مواج پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: همچنین تا اواسط هفته آینده دمای بیشینه هوا در سطح استان به‌ویژه نواحی غیرساحلی از مقادیر بالایی برخوردار خواهد بود و در برخی نقاط به آستانه ۵۰ درجه خواهد رسید.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای و در برخی ساعت‌ها با وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا شمال شرقی با سرعت هشا تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۲۴، جزر اول ساعت ۱۴:۲۶، مد دوم ساعت ۲۰:۱۷ و جزر دوم ساعت ۲۳:۱۴ خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دما در ۳ شهر استان بوشهر به ۵۰ درجه رسید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دما در ۳ شهر استان بوشهر به ۵۰ درجه رسید"، کلیک کنید.