برگزاری دوره آموزش ارزیابان کیفیت‌بخشی در سمنان

برگزاری دوره آموزش ارزیابان کیفیت‌بخشی در سمنان

به گزارش خبرگزاری آیت البرز استان سمنان، علی‌اصغر حسنان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از برگزاری دوره آموزش ارزیابان کیفیت‌بخشی این استان در محل خانه معلم سمنان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ ویژه ارزیابی آزمون‌های استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی شامل مربی تربیت‌بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور آغاز شده است.

وی هدف از برگزاری این دوره را تربیت ارزیابان تخصصی و حرفه‌ای، عنوان و تأکید کرد: ارزیابی دقیق و علمی داوطلبان، ضامن انتخاب شایسته‌ترین افراد برای خدمت در آموزش و پرورش و ارتقا کیفیت نظام آموزشی است.

حسنان اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این دوره، طی فراخوانی از میان متقاضیان انتخاب شدند تا فرآیند ارزیابی تخصصی داوطلبان مشاغل کیفیت‌بخشی را انجام دهند و گذراندن کامل دوره آموزشی و کسب حد نصاب نمره قبولی، شرط به‌کارگیری ارزیابان در فرآیند ارزیابی داوطلبان استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان افزود: هر دوره به‌مدت سه روز به‌صورت تئوری و عملی انجام می‌شود و ارزیابان علاوه بر مباحث نظری با روش‌های ایفای نقش، مصاحبه و بحث گروهی که از آیتم‌های ارزیابی است آشنا می‌شوند.

حسنان در پایان سخنانش تصریح کرد: در فرآیند ارزیابی که پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی برگزار خواهد شد، داوطلبان معرفی‌شده چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی در مشاغل کیفیت‌بخشی، مورد ارزیابی تخصصی قرار خواهند گرفت و از این بین داوطلبانی که شایستگی بیشتری داشته باشند پس از مراحل ارزیابی از مهرماه سال جاری در صورت کسب حد نصاب نمره، جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد و بخشی از کمبود نیروی تخصصی در حوزه‌های نامبرده را رفع خواهند کرد.
۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری دوره آموزش ارزیابان کیفیت‌بخشی در سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری دوره آموزش ارزیابان کیفیت‌بخشی در سمنان"، کلیک کنید.