قدرشناسی انجمن فعالان رسانه ای لرستان از 3 پیشکسوت روابط عمومی

قدرشناسی انجمن فعالان رسانه ای لرستان از 3 پیشکسوت روابط عمومی

به گزارش آیت البرز لرستان ، به همت هیئت مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی ادارات استان برگزار شد در این مراسم که به گفته برخی از مدیران روابط عمومی حاضر در این نشست اقدامی متفاوت و قابل تحسین بود راهکارهای مشارکت و تعاملات دوجانبه اصحاب رسانه و روابط عمومی های ادارات در خصوص حمایت و تقویت مطبوعات و همچنین برگزاری یادواره شهدای رسانه مطرح و تبادل نظر گردید .

در این نشست به دعوت انجمن 3 نفر از مدیران اسبق روابط عمومی های دانشگاه لرستان ، برق و صمت لرستان که چند سالی میشود به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند در مراسم حضور داشتند و به رسم اخلاق و تقدیر از زحمات چندین ساله با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از آنها بصورت ویژه تجلیل گردید .

در این مراسم توسط هیئت مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان از افشین مرادی رییس روابط عمومی اسبق دانشگاه لرستان ، ایرج دریکوند رییس روابط عمومی اداره کل صمت لرستان و مجید امرایی رییس روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان تجلیل بعمل آمد.

نکته جالب این مراسم ایستاده تشویق کردن حاضرین در جلسه در زمان تجلیل از 3 پیشکسوت روابط عمومی بود که در نوع خود حرکتی جالب و قابل تحسین بود که جای تشکر دارد.
خوش رفتاری، خوشرویی و تلاش مضاعف جهت حمایت از مطبوعات و رسانه ها از مهمترین خصوصیات اخلاقی 3 پیشکسوت روابط در ایام کاری آنها بود که انجمن صنفی فعالان رسانه ای بدرستی از زحمات چندساله آنها تقدیر نمود.

لازم به ذکر است در این مراسم محدثه مقدم رییس انجمن ، سید احمد موسوی دبیر انجمن ، سهراب فرشاد ،مجتبی ساکی و فاطمه کردعلیوند از اعضای هیئت مدیره و غلامرضا مهرابی بازرس انجمن حضور داشتند .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قدرشناسی انجمن فعالان رسانه ای لرستان از 3 پیشکسوت روابط عمومی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قدرشناسی انجمن فعالان رسانه ای لرستان از 3 پیشکسوت روابط عمومی"، کلیک کنید.