قاضی زاده: برنامه هفتم توسعه اصلاحاتی نیاز دارد

چهارمین روز تبلیغات تلویزیونی داوطلبان ریاست جمهوری؛

قاضی زاده: برنامه هفتم توسعه اصلاحاتی نیاز دارد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد که برنامه هفتم توسعه مقداری اصلاحات نیاز دارد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفت وگوی ویژه خبری سیما گفت: برنامه هفتم بسیاری از اصلاحات زیرساختی قانونی مد نظر مانند موضوع امنیت غذایی و آب، بحث کریدور ها و ترانزیت و امثال اینها را برآورده کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آغاز دولت چهاردهم با قانون برنامه هفتم همزمان است شاید یکسال باعث جلو افتادن عملکرد دولت می شود، این برنامه یک مقدار اصلاحات نیاز دارد، با توجه به تغییراتی که ایجاد شده است مثلاً بخشی از قانون مثل کیفیت اینترنت یا اصلاحات پارامتریک که در صندوق بازنشستگی شده است دقیق نبوده یا هدف گذاری دقیق نبوده که دولت بعدی باید یک لایحه دوفوریتی به مجلس ارائه کند تا آن اصلاحات انجام شود.

 

در حال به روزرسانی….

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قاضی زاده: برنامه هفتم توسعه اصلاحاتی نیاز دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قاضی زاده: برنامه هفتم توسعه اصلاحاتی نیاز دارد"، کلیک کنید.