امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیقات دیابت و دانشگاه آزاد اشکذر

امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیقات دیابت و دانشگاه آزاد اشکذر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر از امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیقات دیابت و مرکز تحقیقات زیست فناوری پزشکی این واحد دانشگاهی خبر داد.

محمود دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز از امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیقات دیابت و مرکز تحقیقات زیست فناوری پزشکی این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور ایجاد زمینه همکاری های علمی – تحقیقاتی و بهره مندی از ظرفیت ها و توانایی های علمی – پژوهشی و توسعه همکاری های مشترک امضا شد.

وی افزود: هدف از انعقاد تفاهم نامه، ایجاد و توسعه همکاری های علمی – پژوهشی دو مرکز با استفاده از همه منابع طرفین اعم از نیروی انسانی فنی و بانک های اطلاعاتی طرفین است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به مفاد و مصوبات تفاهم نامه پرداخت و اضافه کرد: از جمله مهم ترین موضوع های این تفاهم نامه، حمایت از فعالیت های پژوهشی، علمی و فناوری، همکاری پیرامون تعیین اولویت های تحقیقاتی طرفین برای هدایت و تدوین طرح های تحقیقاتی مشترک، همکاری و مشارکت در طراحی و اجرای پروژه ها از طریق اخذ گرنت های پژوهشی ملی و بین المللی است.

دهقانی اشکذری بهره مند شدن طرفین از امکانات مشترک یکدیگر از قبیل پایگاه های داده ای(داده های منطقه ای، ثبت بیماری، اطلاعات بهداشتی جمعیت استان و …)، منابع انسانی، مالی و تجهیزاتی با رعایت مقررات درونی هر دانشگاه، همکاری در برگزاری مشترک همایش ها، سمینار میزگرد ها و کارگاه های آموزشی، همکاری در انجام طرح ها، پایان نامه های دانشجویی، تالیف و انتشار کتاب و نشریات علمی – پژوهشی و امکان بازدید محققان و اعضای هیئت علمی و دانشجویان از واحد های علمی – پژوهشی طرفین برای ایجاد زمینه همکاری مشترک را از دیگر موضوع های این تفاهم نامه عنوان کرد.

به گزارش آیت البرز، این تفاهم نام بین مرکز تحقیقات دیابت به نمایندگی محمد افخمی اردکانی و مرکز تحقیقات زیست فناوری پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به نمایندگی محمود دهقانی اشکذری به منظور توسعه همکاری های مشترک در 10ماده و در چهار نسخه برای مدت دو سال به امضای طرفین رسید که تمدید و ادامه فعالیت، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات اساسی در مفاد آن با توافق نمایندگان طرفین انجام می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیقات دیابت و دانشگاه آزاد اشکذر" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیقات دیابت و دانشگاه آزاد اشکذر"، کلیک کنید.