آغاز مسابقات گلف جایزه بزرگ آقایان و مرحله پایانی لیگ گلف بانوان کشور به میزبانی ارومیه + تصاویر

آغاز مسابقات گلف جایزه بزرگ آقایان و مرحله پایانی لیگ گلف بانوان کشور به میزبانی ارومیه + تصاویر

مسابقات جایزه بزرگ دعوتی آقایان جام چی چَست و مسابقات مرحله پایانی لیگ دسته یک گلف بانوان از امروز به میزبانی ارومیه برگزار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری آیت البرز از آذربایجان غربی، روز نخست مسابقات گلف جایزه بزرگ دعوتی آقایان و مرحله پایانی لیگ دسته یک گلف بانوان کشور به میزبانی استان آذربایجان غربی در ارومیه با حضور بیش از 60 گلفر از سراسر کشور آغاز شد.

رادین بیرامی گلفباز آینده دار ایران از استان آذربایجان غربی با ضربه درایو به صورت سمبلیک آغاز گر این رقابت ها بود.

در مسابقات بانوان امروز /چهارشنبه 23 خرداد/ دو تیم اصفهان و آیلند با شکست آذربایجان غربی و قم راهی فینال شدند و فردا گلفرهای آذربایجان غربی و قم رقابت رده بندی برای کسب عنوان سوم و دو تیم آیلند و اصفهان برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهند کرد.

در بخش آقایان نیز فردا نفرات برتر مشخص خواهندشد.

گزارش: سینا افشاریان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز مسابقات گلف جایزه بزرگ آقایان و مرحله پایانی لیگ گلف بانوان کشور به میزبانی ارومیه + تصاویر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز مسابقات گلف جایزه بزرگ آقایان و مرحله پایانی لیگ گلف بانوان کشور به میزبانی ارومیه + تصاویر"، کلیک کنید.