رونمایی از آخرین تیم مسی/ اوسمار چرا از پرسپولیس رفت؟

رونمایی از آخرین تیم مسی/ اوسمار چرا از پرسپولیس رفت؟

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش آیت البرز، واکنش روبرتو مانچینی به یک سوال بعد از شکست برابر اردن باعث خشم عربستانی شد.

نتایج ناامید کننده تیم ملی عربستان با روبرو مانچینی ادامه دارد. عربستان در انتخابی جام جهانی 2026 از اردن پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. شکست عربستان در این بازی انتقادهای را از روبرتو مانچینی به دنبال داشته است به طوری که حتی بحث اخراج او بار دیگر به شدت در صفحات مجازی مطرح شده است.

رقابت 18 تیم آسیایی برای 5+8 سهمیه جام جهانی 2026

با پایان دور دوم انتخابی جام جهانی، 18 تیم راه یافته به دور نهایی این رقابت ها در قاره کهن مشخص شدند. دور دوم رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت و تکلیف 18 تیم راه یافته به دور نهایی این رقابت ها مشخص شد. 

این 18 تیم باقیمانده در 3 گروه شش تیمی قرار می گیرند و به صورت رفت و برگشت دیدار خواهند کرد و در نهایت دو تیم اول هر گروه به صورت مستقیم راهی جام جهانی می شوند. (6 تیم)

اعلام زمان بازی های ایران در انتخابی جام جهانی 2026

زمان بازی های ایران در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 اعلام شد.

تیم ملی فوتبال ایران توانست به عنوان تیم اول از گروه خود به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی 2026 صعود کند. قرار است قرعه کشی مرحله بعدی این مسابقات 7 تیر برگزار شود تا تیم ها حریفان خود را بشناسند.

3 باشگاه در خطر حذف از لیگ برتر فوتبال

3 باشگاه لیگ برتری در صورت عدم اخذ مجوز حرفه ای در لیگ بیست و چهارم، از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر فوتبال حذف می شوند.

یکی از دلایلی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به سمت تدوین دستورالعمل سقف بودجه و نظارت بر قراردادها رفت، ناتوانی 10 باشگاه از 16 باشگاه لیگ برتری در اخذ مجوز حرفه ای بود. پارسال تنها 6 باشگاه سپاهان، گل گهر، تراکتور، پرسپولیس، نساجی و فولاد توانستند مجوز حرفه ای بگیرند و باقی باشگاه ها در این امر ناکام بودند.

اوسمار با پرسپولیس خداحافظی کرد

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس، رسما از این باشگاه جدا شد.

اوسمار ویرا با انتشار پیامی رسما از پرسپولیس خداحافظی کرد. در این پیام آمده است: «بازیکنان، مدیران، کارکنان و هواداران عزیز پرسپولیس، وقتی در تابستان 2022 وارد پرسپولیس شدم، نمی دانستم که حضور در کنار شما چقدر برایم لذت بخش خواهد بود.

مسی: اینترمیامی آخرین تیم دوران فوتبال من است

لیونل مسی تاکید کرد پس از اینترمیامی پیراهن هیچ باشگاه دیگری را نمی پوشد.

لیونل مسی بعد از ترک کردن فوتبال اروپا تصمیم گرفت راهی لیگ آمریکا شود و پیراهن اینترمیامی را به تن کند.

برنامه و نتایج کامل یورو 2024 به وقت ایران

جام ملت های اروپا با حضور 24 تیم از جمعه شب پیش رو با بازی تیم های ملی فوتبال آلمان و اسکاتلند در ورزشگاه آلیانتس آره نای مونیخ آغاز می شود. قهرمان یورو 2024 پس از 51 مسابقه و در پایان بازی فینال در ورزشگاه تاریخی المپیک برلین شناخته خواهد شد.

یورو 2024 برای نخستین بار با حضور 24 تیم اروپایی در آلمان برگزار می شود. تیم ملی فوتبال ایتالیا در دوره پیشین با برتری برابر انگلیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. البته آن رقابت ها به دلیل همه گیری کرونا با یک سال تاخیر در سال 2021 برگزار شد.

مرادمند با استقلال قرارداد دارد

باشگاه استقلال با استفاده از ماده 27 دستورالعمل ناظر بر قراردادها، قرارداد محمدحسین مرادمند را تمدید کرد.

سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیش از لیگ بیست و سوم برای جلوگیری از جلوگیری از سوءاستفاده های سال های اخیر بازیکنان و مدیران برنامه از قراردادهای یک ساله، ماده ای در دستورالعمل ناظر بر قراردادها تدوین کرد که به واسطه آن، باشگاه ها می توانند قراردادهای یک ساله را به طور خودکار تمدید کنند.

کدام بازیکنان استقلال قراداد یک ساله دارند؟

مسئولان استقلال خواهان حضور دوباره 4 بازیکن این تیم برای فصل آینده هستند. 4 بازیکن استقلال قرارداد یک ساله با این تیم دارند و مسئولان باشگاه خواستار تمدید قرارداد آنها با تیم شده اند.

ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی و محمدحسین مرادمند بازیکنانی هستند که مسئولان استقلال با نامه نگاری هایی که با سازمان لیگ انجام داده اند با قانون 25 درصد افزایش نسبت به قرارداد قبلی خواهان حضور آنها در تیم فصل آینده شده اند.

پایان خبر آیت البرز

رونمایی از آخرین تیم مسی/ اوسمار چرا از پرسپولیس رفت؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رونمایی از آخرین تیم مسی/ اوسمار چرا از پرسپولیس رفت؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رونمایی از آخرین تیم مسی/ اوسمار چرا از پرسپولیس رفت؟"، کلیک کنید.