کامرون خواستار قطع کامل واردات گاز از روسیه به اروپا شد

کامرون خواستار قطع کامل واردات گاز از روسیه به اروپا شد

به گزارش آیت البرز «دیوید کامرون» در این کنفرانس ضمن درخواست از اروپا برای قطع کامل واردات گاز از روسیه، گفت: غرب باید همانگونه که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ساختارهای انرژی اوکراین را هدف قرار می دهد، جریان های درآمدی مسکو را هدف گیری کند.

به نقل از ایرنا وی در ادامه افزود: ما می دانیم که روسیه تاکنون چه کارهایی انجام داده است. آنها در تلاش برای ویرانی سیستم انرژی اوکراین هستند و سعی دارند تا زغال سنگ کک را که برای صنعت آهن و فولاد اوکراین حیاتی است از بین ببرند.

کامرون اضافه کرد: مسکو با سختی و دقت در جستجوی هدف قراردادن دارایی های کلیدی اوکراین است و ما باید از خود بپرسیم که آیا خودمان هم به همان اندازه سخت و دقیق هستیم؟

این مقام دولت انگلیس سپس ادامه داد: ما به درستی [خرید] بخش بزرگی از نفت روسیه را قطع کرده ایم، اما زمان آن فرا رسیده که اطمینان یابیم گاز روسیه به طور کامل به اروپا نمی رسد.

روزنامه تلگراف در سال 2023، فاش کرد که کشورهای اتحادیه اروپا با خرید گاز طبیعی مایع (LNG) از روسیه بی سر و صدا بیش از 6.1 میلیارد یورو (5.4 میلیارد پوند) به خزانه کرملین واریز کرده اند.

گفته می شود اتحادیه اروپا واردات بیش از نیمی از ال ان جی مسکو را به خود اختصاص داده و اسپانیا و فرانسه پس از چین، دومین و سومین خریداران بزرگ آن هستند.

در این میان بروکسل متعهد شده که تا سال 2027 به استفاده از سوخت های فسیلی روسیه پایان دهد و تحریم هایی را علیه واردات نفت و زغال سنگ آن وضع کرده است. اما به دلیل مخالفت کشورهای عضو، تاکنون نتوانسته طرحی برای اعمال اقدامات تنبیهی علیه صادرات گاز از مسکو ارائه دهد.

هرچند کمیسیون اروپا طرح هایی را برای ممنوعیت فروش مجدد گاز مایع روسیه به بنادر اتحادیه اروپا در قالب بخشی از چهاردهمین بسته تحریم ها علیه آن تنظیم کرده است.

کامرون در بخش دیگری از اظهاراتش در این کنفرانس، تایید کرد که انگلیس در سال آینده میلادی دستکم سه میلیارد پوند به عنوان کمک نظامی به اوکراین ارائه می دهد و این روند تا زمان شکست روسیه ادامه خواهد داشت.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کامرون خواستار قطع کامل واردات گاز از روسیه به اروپا شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کامرون خواستار قطع کامل واردات گاز از روسیه به اروپا شد"، کلیک کنید.