محدودیت تردد در آزادراه قزوین-کرج به منظور نصب نرده های حفاظتی

محدودیت تردد در آزادراه قزوین-کرج به منظور نصب نرده های حفاظتی

مدیر کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از اجرای عملیات نصب نرده های حفاظتی در آزاد راه قزوین -کرج حد فاصل پل فردیس تا شهرک خاتم به طول 2 کیلومتر خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم وفناوری آیت البرز از وزارت راه و شهرسازی ، علی زندی فر اظهار کرد: عملیات نصب نرده های حفاظتی به منظور جلوگیری از تردد عابرین پیاده در آزاد راه قزوین -کرج اجرا می شود.

زندی فر افزود: به همین منظور برای انجام این عملیات محدودیت های تردد در آزادراه قزوین-کرج حد فاصل پل فردیس تا شهرک خاتم به طول 2 کیلومتر از تاریخ 22 خرداد تا 20شهریور 1403 اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تردد هم زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان پذیر است.

بر همین اساس بازه زمانی این عملیات به شرح ذیل اعلام می شود:

*شنبه از ساعت 14 الی 17

*روز های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 08:00 الی 17

*روز های چهارشنبه از ساعت 08:00 الی 14

*روز های پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز های قبل و بعد تعطیلات چند روزه مستثنی هستند.

محدودیت تردد در آزادراه قزوین-کرج به منظور نصب نرده های حفاظتی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت تردد در آزادراه قزوین-کرج به منظور نصب نرده های حفاظتی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت تردد در آزادراه قزوین-کرج به منظور نصب نرده های حفاظتی"، کلیک کنید.