نجات جان 4 صیاد در منطقه دریایی تنب بزرگ و کوچک هرمزگان

نجات جان 4 صیاد در منطقه دریایی تنب بزرگ و کوچک هرمزگان

به گزارش آیت البرز، اسماعیل مکی زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در بندرعباس اظهار داشت: شب گذشته یک فروند قایق صیادی از بندر گشوئیه برای صیادی عازم خلیج فارس شده بودند در محدوده دریایی جزایر تنب بزرگ و کوچک دچار سانحه شده بود.

وی افزود: مطابق گفته ناخدای این شناور، شب هنگام قایق پس از برخورد به جسم سخت که احتمالا بشکه بوده دچار شکستگی و خطر غرق شدن قرار گرفته که بلافاصله با مرکز جستجو و نجات دریایی تماس می گیرند مرکز نیز بلافاصله با اعلام این خبر به همیار ناجی ( آقای شجاعی) عملیات نجات این صیادان را آغاز می کند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همیار ناجی بلافاصله به محل اعزام و این افراد که در خطر غرق شدن قرار داشتند را نجات می دهد و آنها را به سلامت به خشکی می رساند.

وی تصریح کرد: همیار ناجی شامل تشکل های بومی از حمله صیادان و ناخداها دوره دیده هستند که آموزش کامل جستحو و نجات را فرا گرفته اند، این همیاران ناجی در سراسر نوار ساحلی حضور دارند و در شرایط اضطرار و خاص که به شناورهای ناجی و جستجو دسترسی وجود ندارد از این همیاران ناجی استفاده می شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجات جان 4 صیاد در منطقه دریایی تنب بزرگ و کوچک هرمزگان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجات جان 4 صیاد در منطقه دریایی تنب بزرگ و کوچک هرمزگان"، کلیک کنید.