پایان 18 سال انتظار یزدی ها برای سلام به لیگ برتر

پایان 18 سال انتظار یزدی ها برای سلام به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری آیت البرز؛ باشگاه فوتبال چادرملو اردکان یکی از باشگاه های استان یزد است. این باشگاه در تیر ماه سال 1401 اقدام به خرید امتیاز باشگاه فوتبال قشقایی شیراز برای حضور در لیگ آزادگان کرد و این فصل موفق شد با کسب جایگاه دوم در لیگ آزادگان به لیگ برتر فصل 03/04 حضور خواهد داشت.

خیبر خرم آباد اولین تیم صعود کننده به لیگ برتر بود که صعودش را زودتر جشن گرفته بود. اوج حساسیت اما مربوط به بازی های چادرملو و فجرسپاسی بود. یکی از این دو تیم قرار بود در هفته آخر به لیگ برتر صعود کند که این اتفاق برای چادرملو اردکان رقم خورد. چادرملو و فجرسپاسی هر دو با 73 امتیاز لیگ آزادگان را به پایان رساندند و تفاضل گل فجر هم بهتر بود اما هفته گذشته اعلام شده بود بازی رودررو برای صعود به لیگ برتر اهمیت دارد که با توجه به این قانون، چادرملو اردکان به عنوان دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر خود را معرفی کرد. چادرملو در هفته پایانی موفق شد با نتیجه یک بر صفر دریا بابل را شکست دهد. تک گل چادرملو اردکان در این دیدار از سوی سیدعلی یحیی زاده در دقیقه 40 وارد دروازه حریف شد تا چادرملو دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر باشد.

اولین و آخرین حضور نماینده یزد در لیگ برتر مربوط به 18سال قبل است که تیم شهید قندی راهی این لیگ شد و فقط یکسال دوام آورد و باز به لیگ دسته یک سقوط کرد و از آن سال تاکنون این استان هیچ نماینده ای در لیگ برتر نداشته است و هواداران متعصب و خونگرم یزدی در حسرت حضور در لیگ مانده بودند.

اکنون درهای سعادت به روی یزدی ها باز شده و این تیم می تواند در لیگ برتر فوتبال ایران عرض اندام کند و استعداد جوانان یزدی را به رخ حریفان بکشد اما این آغاز یک راه دشوار است و حساب لیگ برتر با لیگ های پایین تر متفاوت است و این را خود چادرملویی ها و دست اندرکاران این تیم و فوتبال یزد هم به خوبی می دانند.

257 251

پایان 18 سال انتظار یزدی ها برای سلام به لیگ برتر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان 18 سال انتظار یزدی ها برای سلام به لیگ برتر" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان 18 سال انتظار یزدی ها برای سلام به لیگ برتر"، کلیک کنید.