سومین دوسالانه جایزه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوان داد

دبیر اجرایی سومین دوره دوسالانه جایزه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از برگزاری سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و گفت: سومین دوره جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی با اعلام فراخوان به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش آیت البرز، حسن علایی فعال با اشاره به فرایند برگزاری سومین دوره دوسالانه اظهار کرد: دکتر محسن پرویز به عنوان دبیر علمی سومین دوره جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی تعیین شده اند و بزودی با تشکیل شورای علمی و انتخاب سرگروه های داوری کار خود را شروع خواهند کرد.

جمع آوری آثار پژوهشی منتشرشده طی سال های 1401 و 1402

دبیر اجرایی سومین دوره دوسالانه جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی از برنامه های این دوره گفت و عنوان کرد: در این دوره همانند دو دوره گذشته قرار است کتاب های پژوهشی منتشرشده طی سال های 1401 و 1402 جمع آوری، بررسی و مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی افزود: همچنین پایان نامه های دکتری دفاع شده طی سال های 1401 و 1402 نیز جمع آوری، بررسی و ارزیابی خواهند شد.

علایی فعال متذکر شد: در این دوره قرار است مجلات و فصلنامه های پژوهشی منتشرشده طی سال های 1401 و 1402 هم جمع آوری، بررسی و مورد ارزیابی قرار گیرند.

بررسی آثار در شش گروه داوری

وی با بیان این که آثار ارسالی در شش گروه داوری بررسی خواهند شد، به این گروه ها اشاره کرد و گفت: این گروه ها عبارتند از گروه داوری پژوهش های نظامی، امنیتی؛ گروه داوری پژوهش های حقوقی و بین الملل؛ گروه داوری پژوهش های اجتماعی، اقتصادی؛ گروه داوری پژوهش های سیاسی، تاریخی؛ گروه داوری پژوهش های فرهنگی، ادبی و گروه داوری مجلات، فصلنامه ها و مقالات پژوهشی.

دبیر اجرایی سومین دوره دوسالانه جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی به شناسایی و تجلیل از پژوهشگران نمونه سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: شناسایی و تجلیل از مراکز پژوهشی نمونه در داخل کشور و همچنین مراکز پژوهشی بین المللی در خارج از کشور از دیگر اقداماتی است که همانند دو دوره گذشته انجام خواهد شد.

فراخوان مقالات پژوهشی

وی با بیان اینکه در این دوره قرار است علاوه بر آثار پژوهشی مکتوب و پایان نامه های دکتر، برای مقالات در این حوزه نیز سهمی را قرار دهیم، تصریح کرد: با فراخوان ارائه مقاله توسط پژوهشگران و نویسندگان و طرح موضوعات، قصد داریم تا تنوع کارهای پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت را گسترش دهیم و بر همین اساس تلاش می کنیم تا بهترین مقالات پژوهشی را به مخاطبین در این حوزه معرفی نماییم.

سومین دوسالانه جایزه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوان داد

علایی فعال افزود: علاوه بر این، در این دوره قرار است موضوعات پژوهشی که توسط مراکز پژوهشی و تحقیقاتی انجام شده مورد بررسی قرار گیرند.

وی با بیان این که مهلت ارسال آثار، شهریورماه 1403 است، گفت: برنامه ریزی های دقیقی انجام شده تا بعد از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی و مشخص شدن برگزیدگان در گروه های مختلف، مراسم اختتامیه، 25 آذر 1403، روز پژوهش، برگزار شود.

پایان خبر آیت البرز

سومین دوسالانه جایزه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوان داد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سومین دوسالانه جایزه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوان داد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سومین دوسالانه جایزه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوان داد"، کلیک کنید.