فجرسپاسی؛ ناکام سربلند جام آزادگان

فجرسپاسی؛ ناکام سربلند جام آزادگان

آیت البرز/فارس فجرسپاسی با وجود کسب میزان امتیازی فراتر از تمامی قهرمان های ادوار گذشته جام آزادگان، در عین شایستگی از صعود به لیگ برتر بازماند.

این تیم امشب، 21 خرداد در حالی در شهرستان جم به مصاف پارس جنوبی رفت که برای صعود علاوه بر کسب پیروزی، یک نگاه هم به ورزشگاه شهید نصیری یزد داشت. جایی که دریای بابل باید در زمین چادرملو موفق به کسب امتیاز می شد.

فجرسپاسی با ترکیب علی غلام زاده ، شاهین طاهرخانی، آرام عباسی، میثم مرادی، داوود رجبی، حامد بحیرایی، عباس بوعذار، علی نجفی، سعید زارع، محسن سیفی و مهدی شریفی به میدان آمد و در سوی مقابل نیز عرفان اسفندیاری، کنعان طاهرنژاد، مسعود محبی، حسین مددی، میلاد تقیان، حسین پورامینی، همایون افتخاری، علی اصغر هوشمند، حمیدرضا نادری، علیرضا ارجمندیان و علی دشتی درترکیب پارس جنوبی قرار گرفته بودند.

در نیمه اول این مسابقه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد اما در یزد، چادرملو در دقیقه 40 توسط سید علی یحیی زاده گل صعود خود را به ثمر رساند.

فجر در نیمه دوم خیلی زود به گل رسید. پاس حامد بحیرایی را مهدی شریفی با یک ضربه زمینی در دقیقه 50 به گل اول تبدیل کرد.

نماینده شیراز که آبی پوشیده بود، در دقیقه 85 با پاس مهدی شریفی و ضربه داوود رجبی به گل دوم هم دست یافت.

حالا تنها یک گل توسط دریای بابل در یزد نیاز بود تا فجرسپاسی جشن صعود بگیرد. اتفاقی که هرگز رخ نداد و پس از خیبر خرم آباد که در مصاف با شهر راز شیراز جشن قهرمانی خود را برپا کرد، چادرملو اردکان هم به لیگ برتر برود.

تیم فجرسپاسی هم با امتیاز برابر با چادرملو و حتی تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، فقط بخاطر قانون نتایج رو در رو، از صعود به لیگ برتر بازماند.

به گزارش آیت البرز، فجر در حالی با 73 امتیاز از صعود بازماند که تیم شمس آذر قزوین به عنوان یکی از مقتدرترین قهرمانان فصول گذشته لیگ یک، سال گذشته 71 امتیاز کسب کرده بود. ضمن اینکه فجرسپاسی سه سال پیش تنها با 60 امتیاز و به عنوان تیم قهرمان راهی لیگ برتر فوتبال شده بود.

پایان خبر آیت البرز

فجرسپاسی؛ ناکام سربلند جام آزادگان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فجرسپاسی؛ ناکام سربلند جام آزادگان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فجرسپاسی؛ ناکام سربلند جام آزادگان"، کلیک کنید.