خیرین با خدمت به آموزش و پرورش و آینده کشور فرهنگ کار خیر را توسعه می دهند

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

خیرین با خدمت به آموزش و پرورش و آینده کشور فرهنگ کار خیر را توسعه می دهند

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه شما خیرین به آموزش و پرورش و آینده کشور ، سرمایه انسانی درحال خدمت هستید، گفت: شما فقط یک بنا تاسیس نمی کنید؛ بلکه شما در کنار برپایی یک ساختمان آموزشی یک فرهنگ را گسترش می دهید.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز،  بیست وششمین جشنواره  خیرین مدرسه ساز استان تهران با حضور رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، عباس زارع، مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، حمیدرضا خان محمدی، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ناصر قفلی، رییس جامعه خیرین مدرسه ساز و علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد.

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: اصلی ترین سرمایه هر کشور سرمایه انسانی است .

وی با اشاره به تفاوت اساسی بین سرمایه انسانی و نیروی انسانی، تصریح کرد: نیروی انسانی دارای مهارت است و بهترین مکان برای تربیت سرمایه انسانی آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه آموزش و پرورش امروز پرچم دار این امر مهم است، ادامه داد: این وزارتخانه دارای ماموریت های مختلف است و شاید نتواند به تنهایی این ماموریت ها را با موفقیت انجام دهد.

کریمیان حضور خیرین مدرسه ساز را مصداق حضور مردم در ماموریت آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: امروز شاهد احداث  بناهای مختلف آموزشی توسط خیرین هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه شما خیرین به آموزش و پرورش و آینده کشور ، سرمایه انسانی درحال خدمت هستید، خاطرنشان کرد: شما فقط یک بنا تاسیس نمی کنید؛ بلکه شما در کنار برپایی یک ساختمان آموزشی یک فرهنگ کار خیر را گسترش می دهید.

وی خاطرنشان کرد: شما  خیرین معلم هستید و در کنار  ساخت بنا، فرهنگی را برپا کردید، دانش آموز با حضور در مدرسه  کار خیر را پیش از آموزش دروس یاد می گیرد.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهر ستان های تهران در ادامه این مراسم اظهار کرد: به نیابت از 2 میلیون و 200 هزار دانش آموزان در استان تهران از شما خیرین سپاسگزارم. همچنین از  آموزش و پرورش استان تهران تشکر می کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر ستان های تهران افزود: احساس ما به سازمان نوسازی مدارس تهران این است که سازمان نوسازی خود خیری در زمینه مدرسه سازی است.

بهرامی ابراز کرد: اداره نوسازی تهران است ویک مجموعه خیرین و جهادی است و پا به پای خیرین در ساخت مدرسه پیشگام هستند.

وی با اشاره به خاطره از زمان تحصیل خود، عنوان کرد: ما در یک مدرسه مستهلک درس می خواندیم و 12 آیت البرز به ما اطلاع دادند که می توانید در منظقه 21 فعلی که آماده بهره برداری است، تحصیل خود را ادامه دهید؛ این مدرسه اولین مدرسه ایی است که رییس جامع خیرین ساختند و هم اکنون در بستر بیماری به سر می برند و امیدواریم که هر چه سریع تر بهبود پیدا کنند. خوشحالم که پایان مقطع متوسطه خود را در این مدرسه درس می خواندم.

خیرین با خدمت به آموزش و پرورش و آینده کشور فرهنگ کار خیر را توسعه می دهند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خیرین با خدمت به آموزش و پرورش و آینده کشور فرهنگ کار خیر را توسعه می دهند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خیرین با خدمت به آموزش و پرورش و آینده کشور فرهنگ کار خیر را توسعه می دهند"، کلیک کنید.