اسلامی: تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری کلید خورد/ امشب جلسه هییت اجرایی انتخابات برگزار می شود

اسلامی: تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری کلید خورد امشب جلسه هییت اجرایی انتخابات برگزار می شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: 6 نامزدی که اسامی آنان اعلام شده است، می توانند تبلیغات خود را آغاز کنند و تا 8 صبح روز 7 تیر برای این امر فرصت دارند. بنابراین، 2 روز به فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در جدول زمانبندی اضافه شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت وگویی با آیت البرز اظهار کرد: براساس ماده 57 شورای نگهبان، صلاحیت داوطلبان را رسیدگی کرد و یک نسخه از صورت جلسه خود را برای وزارت کشور ارسال کرد. ما هم بلافاصله بعد از دریافت اعلام شورای نگهبان، اسامی را اعلام کردیم.

وی افزود: بر اساس جدول زمانبندی بنا بود اسامی 21 خرداد از شورای نگهبان دریافت شود و ستاد انتخابات کشور نیز روز 22 خرداد نتایج را اعلام کند و تبلیغات هم 23 خرداد اعلام شود. اما با توجه به ماده 66 قانون انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت های تبلیغاتی و انتخاباتی نامزدها از زمان تاریخ اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز و تا 24 ساعت قبل از شروع اخذ رای خاتمه می یابد. به همین جهت الان 6 نامزدی که اسامی آنان اعلام شده است، می توانند تبلیغات خود را آغاز کنند و تا 8 صبح روز 7 تیر برای این امر فرصت دارند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: بنابراین، 2 روز به فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در جدول زمانبندی اضافه شد. این وقت به تبیین برنامه های نامزدها کمک می کند.

اسلامی تاکید کرد: برنامه ریزی انجام شد تا نامزدها بتوانند در صداوسیما برنامه های متنوع داشته باشند که حتماً اعلام خواهد شد. باید ببینیم که از چه زمانی روسای ستاد نامزدها و نمایندگان آنها حضور پیدا می کنند. بنا شد یک جلسه مشترکی بین کمیسیون بررسی تبلیغات و مجموعه نامزدها یا نمایندگان آنها صورت بگیرد تا جدول کار مشترکی بین صداوسیما و نامزدها تبیین شود.

وی گفت: ساعت 8 امشب جلسه هییت اجرایی مرکزی انتخابات به ریاست وزیر کشور و پس از جلسه سران قوا برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسلامی: تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری کلید خورد/ امشب جلسه هییت اجرایی انتخابات برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسلامی: تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری کلید خورد/ امشب جلسه هییت اجرایی انتخابات برگزار می شود"، کلیک کنید.