انبارلویی: نامزدهای انتخابات اخلاق محور و با برنامه عمل کنند

در گفت وگو با آیت البرز مطرح شد؛

انبارلویی: نامزدهای انتخابات اخلاق محور و با برنامه عمل کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: کاندیداها و ستادهای انتخاباتی آنها ابتدا باید بر روی مزایای حضور پرشور مردم پای صندوق های رای تاکید داشته باشند و سپس برنامه محور پیش بروند.

محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، درباره ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شهادت آیت الله رییسی و یاران او اتفاقی اسفبار بود که دل همه ما را به درد آورد. حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا نشان داد که نظام جمهوری اسلامی ایران از سرمایه های عظیم اجتماعی بهره مند است و باید قدر این سرمایه اجتماعی را دانست. 

وی افزود: شهید آیت الله رییسی تلاش بسیاری کرد تا فاصله میان دولت و ملت را از بین ببرد و به حق و به انصاف در این مسیر دستاوردهای خوبی را داشت ولی حیف که عمر ریاست جمهوری این شهید عزیز اندک بود و نتوانستیم از خدمات دولت او بیش از این بهره مند شویم. 

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه این سوگ بزرگ فرصتی برای اعتلای نظام اجرایی کشور محسوب می شود، گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات می توانند به تداوم مسیر دولت شهید رییسی کمک کنند و از دولت بعدی و کاندیداها این مطالبه را داشته باشند که در خدمت به مردم هیچگاه خسته نشوند و خادمی ملت بودن را افتخار خود بدانند.

انبارلویی بیان کرد: شهادت آیت الله رییسی سبب شده تا جریانات و گروه های سیاسی از مشارکت حداکثری در انتخابات خبر دهند و اینکه با تمام قوا وارد عرصه انتخابات شوند و به عبارت بهتر، شهادت رییس جمهور عزیزمان منجر به تحکیم وحدت و یکپارچگی ملی شده و اینکه گروه ها و جریان های سیاسی و همچنین مردم برای ادای احترام به شهدای خدمت پرشور در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی گفت: همین که سخن از قهر با صندوق رای در میان نیست و همه برای مشارکت حداکثری اعلام آمادگی کرده اند خود نویدبخش انتخاباتی پرشور است. به باور من هرچه آرایش سیاسی نامزدها قوی تر و با برنامه بهتر به میدان آیند، ضمن تحقق مشارکت حداکثری به تشکیل یک دولت قوی در تراز انقلاب اسلامی کمک خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه با بیان اینکه یکی از محورهای سخنان روز 14 خرداد مقام معظم رهبری حول موضوع رعایت اخلاق انتخاباتی بود، اظهار کرد: وقتی اخلاق انتخاباتی رعایت شود، دوقطبی در جامعه از بین خواهد رفت و مردم نسبت به حضور و مشارکت ترغیب خواهند شد. شهید رییسی تلاش کرد تا دوقطبی در جامعه از بین برود و ضرورت دارد این مسیر توسط کاندیداها در پیش گرفته شود.

انبارلویی بیان کرد: کاندیداها و ستادهای انتخاباتی آنها ابتدا باید برروی مزایای حضور پرشور مردم پای صندوق های رای تاکید داشته باشند و سپس برنامه محور پیش بروند. ترکیب این دو، اتفاقات خوبی را رقم می زند؛ هم از متشنج شدن فضای سیاسی جلوگیری می کنند و هم به افزایش امید در جامعه منجر می شود.

وی در پایان با بیان اینکه رویکردهای غیراخلاقی از جانب کاندیداها به آبروی ملی لطمه وارد می کند، گفت: بنا به گفته مقام معظم رهبری صحنه انتخابات باید به صحنه عزت، حماسه و رقابت برای خدمت تبدیل شود و قطعاً کسانی که این اصل را رعایت نکنند با بی اقبالی مردم روبه رو خواهند شد و فرصت خدمت به مردم را از دست خواهند داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انبارلویی: نامزدهای انتخابات اخلاق محور و با برنامه عمل کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انبارلویی: نامزدهای انتخابات اخلاق محور و با برنامه عمل کنند"، کلیک کنید.