جلوی قهرمانی های ساختگی پرسپولیس را بگیرید

جمعی از پیشکسوتان استقلال به اشتباهات داوران در فصل تمام شده لیگ برتر معترض شدند و با انتشار نامه ای اعلام کردند: قهرمان واقعی در دل مردم باقی می ماند، نه قهرمان غیرواقعی و ساختگی.

نامه جنجالی استقلالی ها به وزیر ورزش: جلوی قهرمانی های ساختگی پرسپولیس را بگیرید

آفتاب نیوز :

جمعی از پیشکسوتان استقلال به اشتباهات داوران در فصل تمام شده لیگ برتر معترض شدند و با انتشار نامه ای از کیومرث هاشمی وزیر ورزش درخواست کردند هر چه زودتر VAR وارد فوتبال ایران شود.
 
در این نامه آمده است:
 
“قهرمان واقعی در دل مردم باقی می ماند، نه قهرمان غیرواقعی و ساختگی. در فصل تمام شده لیگ هر چند جام قهرمانی به رقیب رسید، اما کیست که منکر مظلومیت استقلال شود؟ در میان دوربین های بیشمار و در مقابل دیدگان میلیون ها ایرانی، رقیب در موقعیت صددرصد آفساید دروازه حریف را گشود (همانطور که چندین گل آفساید دیگر به ثمر رساند و امتیاز گرفت) و با ناشایستگی تمام، در فصل پرچم های اشتباه و سانسور آفسایدها، جام قهرمانی را تصاحب کرد.
 
این ظلم آشکار است. بدون شک فصل سیاه فوتبال را تمام کردیم. فصل مملو از اشتباهات بیشمار داوری به نفع تیمی خاص. چگونه است که در روز روشن، اینگونه می توان حق هواداران میلیونی استقلال را خورد؟ این حق الناس است. نه ما، نه هواداران و نه کلیه عوامل تیم و باشگاه، مسببان آن را حلال نخواهیم کرد.
 
آقای کیومرث هاشمی وزیر محترم ورزش، می دانیم شما نیز از این وضعیت کلافه شده و به داوری ها شک دارید. می دانیم شما نیز از فوتبال پاک ناامید شده اید.
 
دیگر کار از تقاضا یا درخواست یا خواهش گذشته، شما را قسم می دهیم برای جلوگیری از قهرمانی های ساختگی و ناجوانمردانه که البته مجموعه ای آن را مهندسی می کنند، زودتر VAR را به فوتبال ایران بیاورید و اجازه ندهید عده ای هدفمند و به دور از انسانیت، اینگونه جام را به تیمی سپرده و تیمی دیگر را قربانی کنند.
 
البته برای ما و قطعا اهالی منصف فوتبال، استقلال قهرمان پاک است و آن جامی که در روز آخر لیگ در ورزشگاه آزادی بالا رفت، چیزی جز یک نمایش ساختگی نبود.
 
آقای وزیر! شاید شما شک داشته باشید، ولی ما به یقین رسیدیم چشم هایشان را جایی که باید می بندند و چیزی را که باید نمی بینند. عاجزانه از شما و نهاد های نظارتی می خواهیم کمک کنید فوتبال یک بار برای همیشه پاک شود. ما پیشکسوتان استقلال نه تنها از شما بلکه از دیگر مسیولان کشور تقاضا داریم جزییات فصل جاری را بدون کم و کاست زیر ذره بین های نظارتی قرار دهید تا به سرمنشا ناپاکی برسید. “
 
بر اساس پیگیری ها مشخص شد علی جباری، حسن روشن، نصرالله عبداللهی، شاهرخ بیانی، عباس سرخاب، بیژن طاهری، ایمان عالمی، مهدی پاشازاده، ستار همدانی، محمد نوری و آرش برهانی از امضا کنندگان این نامه هستند.

جلوی قهرمانی های ساختگی پرسپولیس را بگیرید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جلوی قهرمانی های ساختگی پرسپولیس را بگیرید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جلوی قهرمانی های ساختگی پرسپولیس را بگیرید"، کلیک کنید.