جزییاتی جدید از نحوه برگزاری و مجری مناظراتی انتخابات ریاست جمهوری

جزییاتی جدید از نحوه برگزاری و مجری مناظراتی انتخابات ریاست جمهوری

آفتاب نیوز :

پیگیری ها نشان می دهد قرار است به جهت کمبود زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به جای 3 مناظره، 5 مناظره با موضوعات مختلف روی آنتن بروند.

هر روز بحث مناظرات تلویزیونی داغ تر می شود؛ روزی گمانه زنی ها درباره مجری آن به اوج خودش می رسد و روزی هم دکور و طراحی و دیگر جزییات آن.

پیگیری ها از صدا و سیما نشان می دهد تا این لحظه به جهت کمبود زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، رسانه ملّی 5 مناظره 4 ساعته را درنظر گرفته که از شبکه یک سیما روی آنتن خواهند رفت. در حالی که پیش از این 3 مناظره 4 ساعته تلویزیونی درنظر گرفته می شد.

این بار هر نامزد ریاست جمهوری فرصت بیشتری برای حضور در مناظرات تلویزیونی خواهد داشت.

همچنین قرار است به محض اعلام تایید صلاحیت ها که فعلاً صدا و سیما برای 22 خردادماه که از قبل اعلام شده، اعلام آمادگی کرده با حضور نمایندگان نامزد ها قرعه کشی برای برنامه های انتخاباتی تلویزیون را داشته باشند که بنابر سنوات گذشته، این برنامه به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد. مکان برگزاری قرعه کشی هم مرکز همایش های صداوسیما خواهد بود.

در روز هایی که طراحی دکور ها و آماده سازی استودیو های انتخاباتی پیش می رود بحث مجری مناظرات هم به اوج خودش رسیده است. بنابر پیگیری خبرنگار آیت البرز تا این لحظه مهدی مهدی قلی از مجریان سیاسیِ تلویزیون به عنوان مجری مناظرات تلویزیونی انتخاب شده است.

مجری مناظره های انتخاباتی سال های 1400، 1396 و 1392 مرتضی حیدری بود که از شبکه یک سیما پخش می شد. در حالی که نام های دیگری همچون محمدجعفر خسروی (مجری قدیمی تلویزیون)، کامران نجف زاده (خبرنگار قدیمی و مجری این روز های برنامه «برمودا»)، المیرا شریفی مقدم (مجری و گوینده تلویزیون) و مهدی مهدی قلی (مجری تلویزیون) به گوش می رسید، بنابر پیگیری های انجام شده قرار است تا این لحظه، مناظرات تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری را مهدی مهدی قلی اجرا کند.

اتفاقی که تا این لحظه قرار است بیفتد و این مجری که در دوره های گذشته گریم شده به عنوان مجری جایگزین در کنار مرتضی حیدری حضور داشت و آماده باش از نزدیک، شاهد برگزاری مناظره های دوره های قبل روی آنتن زنده بوده است.

همچنین گفت وگوی ویژه خبری برای هرکدام از نامزدها، اختصاص کانال اختصاصی تلوبیونی برای پخش برنامه های زنده و ضبطی به هر یک از نامزدها، دو مستند تلویزیونی 30 دقیقه ای، دو مستند رادیویی 30 دقیقه ای، ستاد های تبلیغاتی هر یک از نامزد ها همچنین می توانند دیدگاه های ایشان خطاب به مردم هر یک از استان ها را برای پخش در شبکه های صدا و سیمای استان ها در قالب یک برنامه بصورت رو به دوربین به تعداد استان ها تهیه کنند.

منبع: روزنامه تعادل 

جزییاتی جدید از نحوه برگزاری و مجری مناظراتی انتخابات ریاست جمهوری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییاتی جدید از نحوه برگزاری و مجری مناظراتی انتخابات ریاست جمهوری" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییاتی جدید از نحوه برگزاری و مجری مناظراتی انتخابات ریاست جمهوری"، کلیک کنید.