توقف یک محموله قاچاق/ 34 کیلو تریاک بار زانتیا بود

توقف یک محموله قاچاق/ 34 کیلو تریاک بار زانتیا بود

به گزارش آیت البرز،سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به تهران با انجام اقدامات گشت زنی و پایش نامحسوس خودروهای عبوری در بزرگراه ها به یک دستگاه خودروی زانتیای درحال عبور مشکوک شدند.

آیت البرز در خبری نوشت:وی ادامه داد: با زیر نظر گرفتن خودروی مظنون در نهایت ماموران با هماهنگی مرجع قضایی ضمن رعایت کلیه موازین قانونی، دستور توقف آن را صادر کرده و در بازرسی از آن مقدار 34 کیلوگرم ماده مخدر تریاک را که به شکل بسیار ماهرانه ای در چندین نقطه از خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان این که در این عملیات دو قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفـت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر تهیه مواد مخدر و انتقال به تهران برای توزیع و فروش اعتراف کردند. همچنین بررسی سوابق این افراد نشان داد که آنان جزو قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر هستند که پیش از این نیز به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شده بودند.

باباپور از تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده خبر داد و گفـت: این افراد پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان در حال انجام است.

233217

توقف یک محموله قاچاق/ 34 کیلو تریاک بار زانتیا بود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقف یک محموله قاچاق/ 34 کیلو تریاک بار زانتیا بود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقف یک محموله قاچاق/ 34 کیلو تریاک بار زانتیا بود"، کلیک کنید.