سفر وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری

سفر وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری

احمد وحیدی سومین عضو کابینه دولت سیزدهم است که ظرف یک هفته اخیر به چهارمحال و بختیاری سفر می کند و پیگیر مسایل این استان می شود.

وزیر کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری قرار است از طرح از راه آهن دیدن کند و در افتتاح سردخانه بروجن و بازدید از روند احیای قنوات، افتتاح گلخانه و پرورش ماهی در ایرانچه، افتتاح طرح های گلخانه ای و کشاورزی اردل و دیدار با امام جمعه شرکت کند.

این برای پنجمین بار است که وزیر کشور دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری سفر می کند و از نزدیک پیگیر روند اجرای طرحهای استان می شود.

گفتنی است، طی یک هفته جاری نیز محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی و سید احسان خاندورزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بودند.

20 اردیبهشت ماه امسال نیز عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.

شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در مدت طول خدمت خود در جایگاه رییس جمهوری 2 بار (19 خرداد 1401 و 25 آبان 1402) به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سفر وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سفر وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.