جمشیدیان: پوست اندازی همیشه تاوان دارد/در مورد تیم ملی جای نگرانی وجود ندارد

جمشیدیان: پوست اندازی همیشه تاوان دارد در مورد تیم ملی جای نگرانی وجود ندارد

بازیکن سابق تیم ملی گفت: شرایط تیم ملی بحرانی نیست و جوانگرایی تاوان دارد.

احمد جمشیدیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آیت البرز، درباره برتری 4 بر 2 تیم ملی فوتبال ایران در خانه هنگ کنگ اظهار کرد: میل هجومی تیم ملی در این بازی مشهود بود و در گلزنی تیم برتر زمین بودیم. در برنامه های تهاجمی صاحب موقعیت های زیادی شدیم و در چرخش توپ و کنترل بازی، برتری خود را به حریف دیکته کردیم. با توجه به تغییراتی که در ترکیب تیم ملی صورت گرفته بود چند فرصت به حریف دادیم و روی دو غافلگیری دو گل خوردیم. برای تیم ملی با توجه به تغییرات انجام شده عملکرد متوسطی در این بازی دیدیم. 

وی در مورد اینکه خوردن دو گل از هنگ کنگ، نگرانی ها را درباره دیدار با ازبکستان افزایش می دهد، خاطرنشان کرد: مشکل زیادی پیش نمی آید چون در بازی با ازبکستان ترکیب تیم ملی تغییر می کند. توقع بیشتری از تیم ملی داریم ولی پوست اندازی همیشه تاوان دارد و باید هزینه جوانگرایی را با افزایش گل خورده، استرس صعود نکردن پرداخت کرد. البته در بازی با هنگ کنگ تنها یک گل حریف روی ضد حمله به ثمر رسید و گل دوم این تیم مشکوک به خطا بود. نباید نگران بود و تیم ملی توانایی غلبه کردن بر ازبکستان را در ورزشگاه آزادی دارد.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد اینکه تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی کار به مراتب سخت تری دارد، تصریح کرد: طبیعتاً بازی های دشوارتری نسبت به این مرحله که از آن صعود کرده ایم خواهیم داشت و رقبایی قوی تر از ازبکستان که بهترین حریف این مرحله بود در مقابل خواهیم داشت. در دیدار با هنگ کنگ در ساختار دفاعی، از درون دروازه تا هافبک دفاعی 5 تغییر داشتیم و تنها در قلب خط دفاعی دچار ضعف بودیم اما باید تاوان داد تا ضعف جبران شود. شرایط تیم ملی بحرانی نیست اما در بازی با ازبکستان باید نتیجه بگیریم تا به عنوان سرگروه راهی قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی شویم.

جمشیدیان: پوست اندازی همیشه تاوان دارد/در مورد تیم ملی جای نگرانی وجود ندارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جمشیدیان: پوست اندازی همیشه تاوان دارد/در مورد تیم ملی جای نگرانی وجود ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جمشیدیان: پوست اندازی همیشه تاوان دارد/در مورد تیم ملی جای نگرانی وجود ندارد"، کلیک کنید.