معرفی و عرضه صنایع دستی استان سمنان در رویداد ملی کارستان

معرفی و عرضه صنایع دستی استان سمنان در رویداد ملی کارستان

به گزارش خبرگزاری آیت البرز استان سمنان، سمانه سلطانی پور گفت: همزمان با هفته صنایع دستی در حاشیه نخستین نمایشگاه و مسابقه طراحی و دوخت کارستان، نمایشگاه و غرفه های فروش صنایع دستی هنرمندان استان سمنان برگزار می شود.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: در این نمایشگاه، محصولات هنرمندان در رشته سفال و سرامیک، سوزن دوزی، دست بافته ها، صنایع چوب و چرم، گلیم و جاجیم، صنایع فلزی، سنگ و جواهرات، چاپ قلمکار و … عرضه و معرفی می شود.

سمانه سلطانی پور گفت: با توجه به حضور علاقه مندان و فعالان صنعت طراحی و دوخت از سراسر کشور در رویداد ملی کارستان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در هفته صنایع دستی گامی موثر برای معرفی و برند سازی ظرفیت های صنایع دستی استان سمنان و افزایش فروش هنرمندان استان سمنان است.

او افزود: نمایشگاه صنایع دستی هم زمان با نمایشگاه و مسابقات ملی طراحی و دوخت کارستان در سطح ملی و با محوریت لباس فرم مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه با عنوان کارستان از 20 تا 22 خرداد 1403 در سمنان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 الی 12 و 17 الی 20 برای حضور به دانشگاه آزاد اسلامی سمنان مراجعه نمایند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در تشریح رویداد ملی کارستان گفت: نمایشگاه دستاوردهای نساجی استان، مسابقات ملی طراحی و دوخت کارستان و کارگاه های آموزشی تخصصی کوتاه مدت از بخش های اصلی این رویداد ملی است.

سمانه سلطانی پور گفت: این رویداد توسط دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و همکاری معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، استانداری سمنان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان و همچنین انجمن نساجی و پوشاک، شرکت های تولیدی نساجی، صنف تولیدکنندگان و فروشندگان استان سمنان و شهرداری مهدی شهر در جهت ارتقای کیفیت طراحی و رونق تولید پوشاک برگزار می شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی و عرضه صنایع دستی استان سمنان در رویداد ملی کارستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی و عرضه صنایع دستی استان سمنان در رویداد ملی کارستان"، کلیک کنید.