کاملترین و جدیدترین لیست قیمت شیرآلات وگ ایران (بی همتا)

درباره وگ ایران

شرکت وگ ایران (وگ بی همتا) در سال 1368 توسط مرحوم سید ابوالقاسم (اعلاء) میرکاظم پابـه گذاری و موفق به اخـذ پروانه بهره بـرداری شماره 35193 از وزارت صنـایع و معادن گردید. عمـده فعالیت های این شرکت تولید انـواع شیرآلات صنعـتی و فلـنج های فـولادی می باشد که در صنـایع نفـت و گـاز ، پتروشیـمی ، آب و فاضـلاب برای بخار و مایعات مـورد استفـاده قرار می گیرد . این کارخانـه که در مساحتی بالغ بر 30000 متر مربع احداث شده با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و استفـاده از مـواد اولیـه مرغـوب و تلاش مهندسین و مدیـران مجرب ، محصـولات بسیار با کیفیتـی را در اختیار مصـرف کنندگـان قـرار می دهد.

مشخصات تماس با کارشناسان پایپ تهران

پایپ تهران به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های بازرگانی کشور از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با هدف تأمین، تجهیزات و تاسیسات صنعتی و ساختمانی آغاز نمود و در بیش از دو دهه فعالیت خود توانست بخش وسیعی از نیازمندی‌های صنایع مختلف کشور از قبيل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی ساختمان، صنایع غذایی

آدرس تهران ،چهار راه گلوبندک خیام شمالی روبروی دادگاه جرائم اقتصادی پلاک928 (بازار تهران)
تلفن1 2155699825
تلفن2 2155699826
تلفن3 2155610448
تلفن4 2155610449

 

کاملترین و جدیدترین لیست قیمت شیرآلات وگ ایران (بی همتا)

شرکت وگ ایران (بی همتا) موفق به کسب گواهینامه های متعددی شده است که به شرح زیر می باشد:

گواهینامه فعالیت صنعتی از وزارت صنایع  معادن

گواهینامه ISO 9001: 2008  از شرکت TUV  آلمان

تاییدیه از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

تاییدیه از شرکتهای مپنا و مشانیر

تفاهم نامه بین وزیر ساختمان تاجیکستان با شرکت

لوح تقدیر از شرکت آب و فاضلاب در سال 1379

لوح تقدیر از وزارت نیرو در سال   1390

رتبه برتر در گروه تولیدکنندگان سال 1392

عضو انجمن تاسیسات ایران

عضو انجمن مهندسی متالوژی ایران

محصولات وگ ایران (وگ بی همتا)

شیرهای کشویی – شیرهای سوپاپی – شیر های یک طرفه – شیر های صافی – شیرهای آتش نشانی – اتصال قابل پیاده شدن – شیرهای فشار شکن – شیرهای تخلیه هوا – شیرهای پروانه ای – فلنج – شیر ته خط(هندلی)

شیر آلات وگ ایران بی همتا

شیرآلات وظیفه هدایت و تنظیم جریان را دارند، حال با توجه به نوع سیال و کاربری آلیاژ آن مشخص می شود. شیرآلات صنعتی عموما با آلیاژهای برنج، برنز، چدن، فولادی و استنلس استیل تولید می شود. شرکت وگ ایران بی همتا با تولید شیرآلات چدنی سابقه بسیار طولانی در این امر دارد که موجب گرایش بسیاری از پروژه ها برای خرید شیرآلات چدنی این برند شده است.

شیرآلات وگ ایران بی همتا شامل موارد زیر می شود

  • شیر فلکه کشویی وگ ایران بی همتا
  • شیر سوزنی وگ ایران بی همتا
  • شیر یکطرفه وگ ایران بی همتا
  • صافی وگ ایران بی همتا
  • شیر آتش نشانی وگ ایران بی همتا
  • شیرهای فشار شکن وگ ایران بی همتا
  • قطعه قابل پیاده کردن وگ ایران بی همتا
  • شیر پروانه ای وگ ایران بی همتا

1- شیر فلکه کشویی وگ ایران بی همتا: از این نوع از شیرآلات برای قطع و وصل جریان سیال استفاده می شود، بهتر است که از شیرآلات کشویی برای تنظیم جریان استفاده نشود زیرا در این صورت موجب خوردگی دیسک آن می شود.

شرکت وگ ایران بی همتا دارای سبد کالایی متنوعی از شیرآلات کشویی می باشد که به صورت زیر می باشد:

    شیر فلکه کشویی زبانه لاستیکی: این نوع از شیر فلکه کشویی برای آب سرد و فاضلابی استفاده می شود که دارای فشار کاری 16 بار و دمای کاری 70 درجه سانتی گراد بوده که جنس بدنه آن چدن داکتیل شده و طبق استاندارد GGG40 می باشد.

     شیر فلکه کشویی زبانه فلزی: از شیر کشویی با زبانه فلزی برای آب داغ و موتور خانه استفاده می شود که در دو فشار کاری 10 بار و 16 بار تولید می گردد که دارای حد تحمل دمای 100 درجه سانتی گراد می باشد و جنس بدنه آن ها چدن خاکستری و طبق استاندارد GG25 می باشد.

2- شیر سوزنی وگ ایران بی همتا: شیرآلات سوزنی وگ ایران بی همتا برای تنظیم جریان مورد استفاده قرار میگیرد، برای ایجاد افت فشار و تنظیم میزان دبی خروجی می توان از شیرآلات سوزنی استفاده کرد که با نصب دبی سنج و یا فشارسنج و با توجه به میزان گشودگی شیر می توان به دبی و یا فشار خروجی مورد نظر دست پیدا کرد.

فشار کاری شیرآلات سوزنی وگ ایران بی همتا 16 بار بوده و جنس بدنه آن به صورت چدن داکتیل (GGG40) و چدن خاکستری (GG25) می باشد.

3- شیر یکطرفه وگ ایران بی همتا: شیرآلات یکطرفه برای جلوگیری از برگشت جریان مورد استفاده قرار میگیرد. در صورت افت فشار و برگشت جریان سیستم پایپینگ دچار تنش خواهد شد، یکی از مواردی که می بایست از شیر یکطرفه استفاده کرد در خروجی پمپ ها می باشد که ر صورت عدم استفاده از شیر یکطرف برگشت جریان به داخل گمگ موجب خرابی پره های آن می باشد.

شیر یکطرفه در صورت برگشت جریان به صورت خودکار بسته می شود و جریان را قطع کرده تا مشکل افت فشار و یا برگشت جریان حل شود. شرکت وگ ایران بی همتا اقدام به تولید شیرهای یکطرفه در انواع زیر میکند:

شیر یکطرفه دریچه ای، شیر یکطرفه سوپاپی، شیر یکطرفه وزنه ای، شیر یکطرفه ضربه قوچ گیر و شیر یکطرفه ویفری

4- صافی وگ ایران بی همتا: برای تمیز کردن و صاف کردن جریان سیال از هرگونه ذرات جامد و اضافی می بایست از صافی استفاده کرد. صافی ها با داشتن توری فلزی با مش بندی خاص خود توانایی جذب ذرات اضافی و معلق سیال را دارند. شرکت وگ ایران بی همتا اقدام به تولید صافی های چدنی با اتصال دنده ای و فلنج دار می کند که دارای فشار کاری 16 بار می باشند.

5- شیر آتش نشانی وگ ایران بی همتا: شرکت وگ ایران بی همتا اقدام به تولید شیرآلات آتش نشانی در دو مدل ایستاده و دفنی کرده است. شیرآلات آتش نشانی در سایزهای محدود و نرمال صنعت آتش نشانی تولید می شود، بدین صورت صورت که شیر آتش نشانی مدل ایستاده در سایزهای 3 اینچ، 4 اینچ و 6 اینچ و مدل دفنی آن در سایزهای 3اینچ و 4 اینچ تولید میگردد.

6- شیرهای فشار شکن وگ ایران بی همتا: وظیفه شیرآلات فشار شکن ایجاد افت فشار برای سیال می باشد. شرکت وگ ایران بی همتا اقدام به تولید شیرآلات فشار شکن با قابلیت تنظیم دستی برای فشار خروجی کرده است.

7- قطعه قابل پیاده کردن وگ ایران بی همتا: برای سهولت در جا گذاری شیرآلات در خط لوله و همچنین برای راحتی باز کردن شیرآلات به منظور تعویض و یا تعمیر می بایست از قطعه قابل پیاده کردن استفاده کرد. شرکت وگ ایران بی همتا اقدام به تولید قطعه قابل پیاده کردن در دو فشار 10 بار و 16 بار کرده است.

8- شیر پروانه ای وگ ایران بی همتا: شرکت وگ ایران بی همتا اقدام به تولید شیر پروانه ای اهرمی تا سایز 6 اینچ و در دو مدل دریچه چدنی و دریچه استیل میکند.

تمامی اتصالات شیرآلات وگ ایران بی همتا به صورت فلنجدار بوده و برای اتصال و پیاده کردن شیرآلات می بایست از 2 عدد فلنج جوشی استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاملترین و جدیدترین لیست قیمت شیرآلات وگ ایران (بی همتا)" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاملترین و جدیدترین لیست قیمت شیرآلات وگ ایران (بی همتا)"، کلیک کنید.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.