زهره حمیدی: بعد از درمانم مرتب کار می کنم

زهره حمیدی: بعد از درمانم مرتب کار می کنم

به گزارش خبرگزاری آیت البرز، این بازیگر در گفت و گویی با آیت البرز درباره آخرین وضعیت جسمانی اش پس از سپری کردن دوران شیمی درمانی گفت: خدا را شکر خیلی نسبت به گذشته بهترم اما همچنان درمانم ادامه دارد. دو ماه است که مراحل شیمی درمانی به پایان رسیده ولی قرص هایی که استفاده می کنم بدتر از شیمی درمانی است و حالم را بد می کند اما چاره ای نیست. 6 ماه باید این داروها را مصرف کنم، دو ماه گذشته و باید تا چهار ماه آینده این قرص ها را مصرف کنم تا ان شاءالله به لطف خداوند بهبودی کاملم را به دست بیاورم.

حمیدی درباره جراحی ای که قرار بود از ناحیه پانکراس داشته باشد، توضیح داد: خدا را شکر به دلیل اینکه غده با شیمی درمانی رفع شده دیگر نیازی به عمل پانکراس ندارم و از این بابت خیلی خوشحالم و خبر خوبی برایم بود که دیگر احتیاجی به جراحی ندارم. من مردم عزیزم را خیلی دوست دارم و بسیار تشکر می کنم چون خیلی به من لطف دارند و در این مدت برایم بسیار دعا کردند و من دیدم که دعای جمعی واقعاً برایم تاثیر تاثیر داشت. از شما هم ممنونم که به یاد من هستید. خیلی امیدوارم که بزودی سلامتی کاملم را بدست خواهم آورد؛ البته با دعای مردم و لطف خداوند.

زهره حمیدی در پایان درباره شرایط کاری اش هم اظهار کرد: متاسفانه شرایطم به گونه ای نیست که بتوانم کار کنم چون قرص هایی که مصرف می کنم شرایط را برایم سخت می کند و توان کار کردن ندارم. اتفاقاً پیشنهادهای بسیاری به من می شود اما فعلاً نمی توانم تا ان شاءالله درمانم تمام شود، آن وقت است که دیگر مرتب کار خواهم کرد.

22057

زهره حمیدی: بعد از درمانم مرتب کار می کنم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زهره حمیدی: بعد از درمانم مرتب کار می کنم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زهره حمیدی: بعد از درمانم مرتب کار می کنم"، کلیک کنید.