حجاج از چه تاریخی برمی گردند؟

حجاج از چه تاریخی برمی گردند؟

به گزارش آیت البرز؛پروازهای کاروان های ایرانی به عربستان از بامداد 24 اردیبهشت ماه به مقصد مدینه آغاز شد و در حال حاضر از 21 ایستگاه پروازی به دو فرودگاه مدینه و جده ادامه دارد و تا هفته آینده پایان می یابد.

آیت البرز در خبری نوشت:335 کاروان تا بامداد 16 خردادماه از ایران وارد مدینه شده اند و جمعیت ورودی به این شهر بالغ بر 46 هزار و 126 نفر است، که از این تعداد اکنون حدود 10 هزار نفر در شهر پیامبر (ص) حضور دارند.

زایران «مدینه قبل» پس از 5 روز اقامت در این شهر، در میقات شجره احرام می بندند و با قطارسریع السیر راهی مکه می شوند که از تعداد ورودی ها به مدینه، تاکنون 36 هزار و 127 نفر بدون توقف در مدینه به مکه رفته اند.

از طریق فرودگاه جده به مکه وارد شده اند

درحال حاضر 59 هزار و 497 زایر در شهر مکه حضور دارند که 23 هزار و 370 نفر آنها از طریق فرودگاه جده به مکه وارد شده اند و 433 کاروان ایرانی در بیش از 60 هتل مکه مستقر شده اند.

بنابر گزارش ستاد مکه، از ابتدای اعزام حج تا بامداد 16 خردادماه 203 پرواز به فرودگاه مدینه و 107 پرواز به فرودگاه جده انجام شده است.

امسال 87 هزار و 550 زایر از ایران در حج تمتع شرکت می کنند. آخرین پیش بینی سازمان حج و زیارت بر این است که اعزام زایران به عربستان تا 21 خردادماه ادامه داشته باشد.

طبق تقویم عربستان، موسم حج 1403 از غروب جمعه 14 ژوین (25 خرداد) آغاز می شود و در عصر روز چهارشنبه 19 ژوین (30 خرداد) به پایان می رسد.

47217

حجاج از چه تاریخی برمی گردند؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حجاج از چه تاریخی برمی گردند؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حجاج از چه تاریخی برمی گردند؟"، کلیک کنید.