عکس | رونمایی از اسطوره ریال مادرید در النصر عربستان

به گزارش خبرگزاری آیت البرز؛ باشگاه النصر روز سه شنبه و از طریق شبکه های اجتماعی خود، رسماً انعقاد قرارداد خود با فرناندو هیرو اسپانیایی برای تصدی سمت مدیر ورزشی در این باشگاه را اعلام کرد.

به گزارش ورزش سه، اعلام حضور هیرو در النصر در شرایطی رسما اعلام شده که پیش از این، روزنامه الریاضیه اعلام کرده بود که پس از شکست النصر برابر الهلال در فینال جام حذفی برابر الهلال، این اسطوره اسپانیایی کارش را آغاز کرده بود.

به گفته منابع الریاضیه، هیرو مسیول اصلی فوتبال در تمامی رده های باشگاه النصر خواهد بود و از جمله وظایف او انتخاب کادر فنی نیز خواهد بود. هماهنگی با لوییس کاسترو سرمربی تیم، در خصوص مذاکره با بازیکنان خارجی که باشگاه می خواهد در فصل نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد، از دیگر وظایف هیرو خواهد بود.

هیرو قبل از آمدن به النصر، از اکتبر 2022 تا مه 2024 به عنوان مدیر ورزشی در باشگاه مکزیکی دپورتیوو گوادالاخارا کار می کرد و در سال 2017 نیز همین سمت را در فدراسیون فوتبال اسپانیا داشت.

او به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی ایتالیایی در اولین دوره مربیگری او در ریال مادرید در فصل 2014 و به عنوان مربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه نیز کار کرده است.

عکس | رونمایی از اسطوره ریال مادرید در النصر عربستان

258 258

عکس | رونمایی از اسطوره ریال مادرید در النصر عربستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | رونمایی از اسطوره ریال مادرید در النصر عربستان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | رونمایی از اسطوره ریال مادرید در النصر عربستان"، کلیک کنید.